У спеціалізованій школі № 194 «Перспектива» відбувся районний семінар-практикум для вчителів математики
Учасників семінару привітав директор школи Косачевич В.М. Заступник директора з навчально-виховної роботи Назарівська Т.М. розповіла про цілеспрямовану, системну роботу кафедри математики щодо інтелектуально-творчого розвитку учнів засобами предмета та ознайомила присутніх з динамікою навчальних досягнень учнів школи та їх перемог в інтелектуальних конкурсах та чнівських олімпіадах.
Учителі школи на уроках математики широко використовують в практичній діяльності інноваційні освітні технології, які забезпечують активну позицію учнів у навчально-виховному процесі, вчать пізнавати нове шляхом пошуку і дослідження, формують самостійність суджень, досвід розв'язання нестандартних завдань, спонукають до успіху.
Білошицька Ю.М. розкрила питання дидактичних основ реалізації технології інтегративно-діяльнісного навчання «Росток». Бородкіна Х.С. ознайомила з методикою актуалізації евристичних ситуацій на уроках математики і презентувала авторський методичний посібник. Петрик С.В. поділилася практичним досвідом використання інтерактивних технологій на уроках математики. Масан О.В. висвітлила питання творчої пошукової діяльності учнів на уроках математики та в позаурочний час і представила напрацювання учнів-призерів конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт МАН. Власностворені динамічні презентації та їх місце і роль в системі вивчення математики представила Назарівська Т.М.
Учасників семінару зацікавив досвід роботи вчителів математики спеціалізованої школи № 194 «Перспектива». Учителі обмінялися контактами, домовилися про зустрічі для більш детального знайомства з презентованими методичними знахідками.
На актуальних питаннях шкільної математичної освіти на сучасному етапі акцентувала увагу методист НМЦ Антонова О.Н.
Зустріч учителів математики шкіл району у спеціалізованій школі № 194 «Перспектива» для кожного стала ще одним кроком до вершини педагогічної майстерності.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |