Портал в режимі тестування та наповнення
Меню
  • Доступність
  • A-
    A+
  • Стара версія
Оболонська районна в місті Києві державна адміністрація
офіційний вебпортал

Відділ з питань державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців

Опубліковано 21 грудня 2023 року о 15:04
Відділ з питань державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців

Адреса

м.Київ, вул. Левка Лук'яненка, 16 (каб. № 105)

Режим роботи

Понеділок–четвер – 08.00-17.00
П’ятниця – 08.00–15.45
Обідня перерва – 13.00-13.45

Електронна скринька:

[email protected]

Начальник відділу-державний реєстратор

День особистого прийому




Проведення телефонної «гарячої лінії»


Сергієнко Ірина Іванівна


Щовівторка

10.00-12.00


II та IV вівторок місяця

10.00-12.00

485-21-55

Заступник начальника відділу -державний реєстратор

Цукренко Ірина Миколаївна

485-21-58

державний реєстратор

Максименко Марина Вікторівна

485-21-58

державний реєстратор

Гринчак Вікторія Володимирівна

485-21-58

державний реєстратор

Карімова Ліна Павлівна

485-21-58

державний реєстратор

Ніколаєва Тамара Володимирівна

485-21-58

державний реєстратор

Вертай Людмила Михайлівна

485-21-58

державний реєстратор

Гноць Олександр Юрійович

485-21-59

державний реєстратор

Василенко Владислав Іванович

485-21-59

державний реєстратор

Франко-Бідненко Ольга Віталіївна

485-21-59

Основними завданнями відділу є:

- реалізація державної політики у сфері державної реєстрації юридичних осіб, громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи, та фізичних осіб-підприємців;


- ведення Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань;


- засвідчення факту створення та/або припинення юридичної особи, засвідчення факту набуття та/або позбавлення статусу підприємця фізичною особою, а також вчинення інших реєстраційних дій, які передбачені Законом України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань», шляхом внесення відповідних записів до ЄДР;


- формування та ведення реєстраційних справ.

Нормативно-правова база

1.  Конституція України

2. Закон України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань» 

3.  Господарський кодекс України

4. Цивільний кодекс України 

5. Закон України «Про господарські товариства»

6. Закон України «Про акціонерні товариства»

7. Закон України «Про благодійну діяльність та благодійні організації»

8. Закон України «Про об’єднання співвласників багатоквартирного будинку»

9. Постанова Кабінету Міністрів України від 25 грудня 2015 року № 1133 «Про надання послуг у сфері державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань у скорочені строки»

10. Постанова Кабінету Міністрів України від 25 грудня 2015 року № 1128 « Про затвердження Порядку розгляду скарг у сфері державної реєстрації»

11. Постанова Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2002 року № 1521 «Про реалізацію Закону України «Про об’єднання співвласників багатоквартирного будинку»

12. Постанова Кабінету Міністрів України від 16 листопада 2011 року № 1182 «Про затвердження модельного статуту товариства з обмеженою відповідальністю»

13.  Розпорядження Кабінету Міністрів України від 25 грудня 2015 року № 1395-р «Деякі питання надання адміністративних послуг у сферах державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» 

14. Порядок державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи

15. Порядок надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань

Форми заяв та запитів

Міністерством юстиції України розроблено зразки заповнення заяв за найбільш популярними реєстраційними діями. З ними можна ознайомитися за ЦИМ ПОСИЛАННЯМ.

РЕКВІЗИТИ РАХУНКІВ

ДЛЯ ОПЛАТИ ПОСЛУГ У СФЕРІ ДЕРЖАВНОЇ РЕЄСТРАЦІЇ ЮРИДИЧНИХ ОСІБ ТА ФІЗИЧНИХОСІБ-ПІДПРИЄМЦІВ

Отримувач

Код отримува-ча (ЄДРПОУ)

Банк отримувача

Номер рахунку

Код класифі-кації доходів бюджету

Найменуван-ня коду класифікації доходів

ГУК у м.Києві/Оболон.р-н/22010300

37993783

Казначейст-во України (ел. адм. подат.)

 

UA778999980314080501000026006

22010300

Адміністративний збір за проведення державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань

ГУК у м.Києві/Оболон.р-н/22012900

37993783

Казначейст-во України (ел. адм. подат.)

 

UA858999980314070540000026006

22012900

Плата за скорочення термінів надання послуг у сфері державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань

ГУК у м.Києві/Оболон.р-н/22012700

37993783

Казначейст-во України (ел. адм. подат.)

 

UA158999980333289300041026006

22012700

Плата за надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань (відомча ознака «41» Міністерство юстиції України)

РОЗМІРИ АДМІНІСТРАТИВНОГО ЗБОРУ:

-   за державну реєстрацію змін до відомостей про юридичну особу (крім громадських об’єднань та благодійних організацій) – 910,00 грн., 0,3*ПМ (якщо відповідно до частини четвертої статті 25 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань») певним особам має надсилатися виписка з Єдиного державного реєстру, розмір адміністративного збору збільшується на добуток 0,01 прожиткового мінімуму для працездатних осіб та кількості таких осіб;

  • за державну реєстрацію змін до відомостей про благодійну організацію – 300,00 грн., 0,1*ПМ;
  • за державну реєстрацію змін до відомостей про фізичну особу-підприємця – 300,00 грн., 0,1*ПМ;
  • за отримання витягу в паперовій формі – 150,00 грн., 0,05*ПМ;
  • за надання документів в паперовій формі, що містяться в реєстраційній справі – 210,00 грн (за один документ);
  • за виправлення помилки з вини заявника (30% адміністративного збору): для юридичних осіб – 270,00 грн.; для фізичних осіб-підприємців -90,00 грн.

ПЛАТА ЗА СКОРОЧЕННЯ СТРОКІВ ДЕРЖАВНОЇ РЕЄСТРАЦІЇ:

ЮО (прискорена реєстрація змін)

  • до 2 годин - 910+4550 ( 5460грн.);
  • до 6 годин - 910+1820 (2730 грн.). 

ФОП (прискорена реєстрація змін)

  • до 6 годин - 300+600 (900грн.);
  • до 2 годин - 300+ 1540 (1800 грн.). 

Копія документів - 210 грн., 0,07*ПМ

Прожитковий мінімум з 01.01.2024 - 3028 грн.

У ВИПАДКУ ВІДМОВИ В ДЕРЖАВНІЙ РЕЄСТРАЦІЇ АДМІНІСТРАТИВНИЙ ЗБІР ТА ПЛАТА ЗА ПРОВЕДЕННЯ ДЕРЖАВНОЇ РЕЄСТРАЦІЇ У СКОРОЧЕНІ СТРОКИ НЕ ПОВЕРТАЮТЬСЯ.

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux