«Київводоканал» пропонує своїм споживачам поступово відмовлятись від паперових квитанцій і отримувати рахунки на електронну пошту
На сайті ПрАТ «АК «Київводоканал» мешканці столиці можуть повідомити про відмову від паперових рахунків для оплати послуг водопостачання та водовідведення. Ідеться про окремі платіжні документи «Київводоканалу».
Налаштувати отримання електронних квитанцій можна в особистому кабінеті на сайті «Київводоканалу». Для цього потрібно:
- перейти у розділ «Профіль»,
- перевірити актуальність вказаної електронної пошти,
- встановити відмітку щодо згоди на отримання квитанції в електронному вигляді.
«Щомісяця ми надсилаємо 1 мільйон 100 тисяч паперових квитанцій своїм абонентам. Із них приблизно половина використовується для оплати у відділеннях банків. Решта паперових рахунків після перегляду цифр і оплати через онлайн сервіси, у кращому випадку, стає макулатурою. Таким чином щомісяця 5 500 кг паперу йде «на вітер», а це 55 дерев, бо кожні 100 кг паперу – 1 зрубане дерево. До того ж, більшості абонентів, особливо молоді, набагато зручніше отримувати квитанції в електронному вигляді, це суттєво економить час», – сказав директор розрахункового департаменту «Київводоканалу» Валерій Люлін.
Зверніть увагу! Скористатися послугою можуть лише споживачі, які знаходяться у прямій зоні обслуговування «Київводоканалу» і отримують окремі квитанції за послуги водопостачання та водовідведення (не стосується квитанцій ГІОЦ).
kyivcity.gov.ua