Портал в режимі тестування та наповнення
Меню
  • Доступність
  • A-
    A+
  • Стара версія
Оболонська районна в місті Києві державна адміністрація
офіційний вебпортал

Інформація щодо оформлення та видачі паспорта громадянина України та реєстрації місця проживання/перебування фізичних осіб в Україні.

Опубліковано 10 лютого 2014 року о 10:24

Станом на 20.01.2014 рік прийом громадян з питання оформлення паспорта громадянина України, реєстрації, зняття з реєстрації місця проживання/перебування фізичних осіб проводиться в Оболонському районному відділі Головного управління Державної міграційної служби України в м. Києві. Прийом проводиться головним спеціалістом Корбут Людмилою Іванівною та провідним спеціалістом Скудною Таїсою Миколаївною, за адресою: м. Київ, вул. Автозаводська, 25-а, каб. 41 за графіком:

- вівторок 15-00 до 18-00

- четвер  15-00 до 18-00

- субота   09-00 до 13-00

 

Для оформлення паспорта особа подає:

 

- заяву про видачу паспорта;

- свідоцтво про народження;

- 2 фотокартки розміром 3,5 х 4,5 см;

- платіжний документ в разі втрати паспорта та непридатності до використання (державне мито в розмірі 34 грн.);

- довідку про реєстрацію особи громадянином України або свідоцтво про належність до громадянства України, при необхідності інші документи, визначені статтею 5 Закону України « Про громадянство України;

- паспорт громадянина України для виїзду за кордон при поверненні для проживання в Україні;

- посвідчення про взяття на облік бездомних осіб.

 

Оригінали документів повертаються після прийняття заяви для розгляду. Видача та обмін паспорта проводяться в місячний термін.(Наказ МВС України № 320 від 13.04.2012 «Про затвердження порядку оформлення і видачі паспорта громадянина України).

Отримувати паспорт необхідно особисто.

 

Для реєстрації місця проживання особа або її законний представник подає:

 

- письмову заяву;

- документ, до якого вносяться відомості про місце проживання;

- квитанцію про сплату державного мита або документ про звільнення від його сплати;

- талон зняття з реєстрації (у разі зміни місця проживання в межах України);

- документи, що підтверджують право на проживання в житлі - ордер, свідоцтво про право власності, договір найму (піднайму, оренди) або інші документи. У разі відсутності зазначених документів реєстрація здійснюється за згодою власника/співвласників житла, наймача та членів його сім"ї на реєстрацію місця проживання.

 

Зняття з реєстрації місця проживання особи здійснюється на підставі:

 

- заяви про зняття особи з реєстрації місця проживання.

- судового рішення, яке набрало законної сили, про позбавлення права власності на житлове приміщення або право користування житловим приміщенням, про виселення, про визнання особи безвісно відсутньою або оголошення її померлою.;

- свідоцтва про смерть;

- паспорта або паспортного документа, що надійшов з органу державної реєстрації актів цивільного стану, або документа про смерть, виданого компетентним органом іноземної держави, легалізованого в установленому порядку;

- інших документів, які свідчать про припинення підстав для перебування особи на обліку у закладі/установі, для користування житловим приміщенням.

 

При наявності всіх необхідних документів реєстрація, зняття з реєстрації місця проживання здійснюється в день звернення особи.

(Порядок реєстрації місця проживання та місця перебув^нняуфізичних осіб в Україні та зразків необхідних для цього документів, затверджений Наказом МВС України 22.11.2012 № 1077).


Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux