Інформація щодо оформлення та видачі паспорта громадянина України та реєстрації місця проживання/перебування фізичних осіб в Україні.
Станом на 20.01.2014 рік прийом громадян з питання оформлення паспорта громадянина України, реєстрації, зняття з реєстрації місця проживання/перебування фізичних осіб проводиться в Оболонському районному відділі Головного управління Державної міграційної служби України в м. Києві. Прийом проводиться головним спеціалістом Корбут Людмилою Іванівною та провідним спеціалістом Скудною Таїсою Миколаївною, за адресою: м. Київ, вул. Автозаводська, 25-а, каб. 41 за графіком:
- вівторок 15-00 до 18-00
- четвер 15-00 до 18-00
- субота 09-00 до 13-00
Для оформлення паспорта особа подає:
- заяву про видачу паспорта;
- свідоцтво про народження;
- 2 фотокартки розміром 3,5 х 4,5 см;
- платіжний документ в разі втрати паспорта та непридатності до використання (державне мито в розмірі 34 грн.);
- довідку про реєстрацію особи громадянином України або свідоцтво про належність до громадянства України, при необхідності інші документи, визначені статтею 5 Закону України « Про громадянство України;
- паспорт громадянина України для виїзду за кордон при поверненні для проживання в Україні;
- посвідчення про взяття на облік бездомних осіб.
Оригінали документів повертаються після прийняття заяви для розгляду. Видача та обмін паспорта проводяться в місячний термін.(Наказ МВС України № 320 від 13.04.2012 «Про затвердження порядку оформлення і видачі паспорта громадянина України).
Отримувати паспорт необхідно особисто.
Для реєстрації місця проживання особа або її законний представник подає:
- письмову заяву;
- документ, до якого вносяться відомості про місце проживання;
- квитанцію про сплату державного мита або документ про звільнення від його сплати;
- талон зняття з реєстрації (у разі зміни місця проживання в межах України);
- документи, що підтверджують право на проживання в житлі - ордер, свідоцтво про право власності, договір найму (піднайму, оренди) або інші документи. У разі відсутності зазначених документів реєстрація здійснюється за згодою власника/співвласників житла, наймача та членів його сім"ї на реєстрацію місця проживання.
Зняття з реєстрації місця проживання особи здійснюється на підставі:
- заяви про зняття особи з реєстрації місця проживання.
- судового рішення, яке набрало законної сили, про позбавлення права власності на житлове приміщення або право користування житловим приміщенням, про виселення, про визнання особи безвісно відсутньою або оголошення її померлою.;
- свідоцтва про смерть;
- паспорта або паспортного документа, що надійшов з органу державної реєстрації актів цивільного стану, або документа про смерть, виданого компетентним органом іноземної держави, легалізованого в установленому порядку;
- інших документів, які свідчать про припинення підстав для перебування особи на обліку у закладі/установі, для користування житловим приміщенням.
При наявності всіх необхідних документів реєстрація, зняття з реєстрації місця проживання здійснюється в день звернення особи.
(Порядок реєстрації місця проживання та місця перебув^нняуфізичних осіб в Україні та зразків необхідних для цього документів, затверджений Наказом МВС України 22.11.2012 № 1077).