У вівторок, 27 липня 2021 року, в Контактному центрі міста Києва на запитання киян телефоном відповідатиме директор розрахункового департаменту ПрАТ «АК «Київводоканал» Валерій Люлін.
Під час «прямої лінії», яка проходитиме з 12:00 до 13:00 у Контактному центрі міста Києва, всі охочі матимуть можливість звернутись з питаннями, що їх турбують. Дзвінки від мешканців будуть прийматися за номером «15-51».
Зокрема, на обговорення будуть винесені наступні теми:
- питання якості послуг, які надаються: холодне водопостачання та водовідведення;
- аварійні ситуації, відсутність холодної води чи недостатній тиск в мережі;
- обслуговування та технічний стан каналізаційних колодязів, каналізаційних, водопровідних люків;
- повірка та опломбування лічильників;
- нарахування, розрахунки та передача показань лічильників;
- укладання договорів на надання послуг з централізованого холодного водопостачання та водовідведення тощо.
Нагадаємо, що слідкувати за спілкуванням усі охочі зможуть на сайті Контактного центру міста Києва, а також на офіційному каналі в Youtube, де відбудеться трансляція в режимі «онлайн».
vechirniy.kyiv.ua