Портал в режимі тестування та наповнення
Меню
  • Доступність
  • A-
    A+
  • Стара версія
Оболонська районна в місті Києві державна адміністрація
офіційний вебпортал

Зміни у Порядку ведення Реєстру неприбуткових установ та організацій

Опубліковано 02 серпня 2016 року о 14:52

Головне управління ДФС у м. Києві рекомендує неприбутковим установам переглянути установчі документи на предмет відповідності вимогам чинного законодавства.

Головне управління ДФС у м. Києві нагадує, що на виконання Закону України від 17.07.2015 № 652-VIII "Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо оподаткування неприбуткових організацій" (набрав чинності 13.08.2015) постановою КМУ від 13.07.2016 №440затверджено Порядок ведення Реєстру неприбуткових установ та організацій, включення неприбуткових підприємств, установ та організацій до Реєстру та виключення з Реєстру (далі – Порядок № 440), який набув чинності 16 липня 2016 року.

Порядком № 440 визначено:

- алгоритм дій для неприбуткових організацій та контролюючих органів при включенні/виключенні неприбуткової організації до/із такого Реєстру;  

- особливості перебування у Реєстрі, включення та виключення неприбуткових організацій з Реєстру в перехідний період.

Так, протягом двох місяців з дня набрання чинності Порядком № 440 органи ДФС надсилатимуть усім неприбутковим організаціям, що обліковувалися в Реєстрі на дату набрання чинності Закону № 652, запити про їх відповідність статусу неприбуткової організації згідно з вимогами, встановленими пунктом 133.4 статті 133 ПКУ. Неприбуткові організації повинні у місячний строк з дня отримання запитів надати до органу ДФС за місцем обліку завірені копії установчих документів організації, а для житлово-будівельних кооперативів також завірені ними копії документів, що підтверджують дату прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом житлового будинку та факт спорудження або придбання такого будинку житлово-будівельним (житловим) кооперативом (крім тих, що оприлюднені на порталі електронних сервісів відповідно до Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань").

Протягом календарного місяця з дня отримання відповіді на запит органи ДФС повинні розглянути подані документи і, за результатами розгляду, або занести таку організацію до нового реєстру неприбуткових організацій, або надіслати повідомлення про невідповідність статутних документів приписам п. 133.4 ст. 133 ПКУ.

Неприбуткові організації, установчі документи яких не відповідають вимогам
п. 133.4 ст. 133 ПКУ, матимуть змогу до кінця 2016 року внести зміни та повторно подати документи на розгляд до органу ДФС.

Звертаємо увагу, що неприбуткові підприємства, установи та організації, які не приведуть свої установчі документи у відповідність із нормами п. 133.4 ст. 133 ПКУ, після 01 січня 2017 року виключаються контролюючим органом з Реєстру неприбуткових установ та організацій.

Головне управління ДФС у м. Києві


Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux