Як працювати з дистанційними каналами обслуговування «Центру комунального сервісу»: рекомендації споживачам для оперативного та якісного вирішення питання
КК «Центр комунального сервісу» продовжує працювати у штатному режимі та докладає максимальних зусиль, аби оперативно вирішувати питання житлово-комунальної сфери – і в онлайн форматі, і безпосередньо в сервісних центрах. Про це повідомляє комунальний Концерн.
Спеціалісти допомагають актуалізувати показання вузлів розподільного обліку води та тепла (квартирних лічильників). Роблять перерахунок або роз’яснюють порядок нарахувань за опалення, утримання будинків і прибудинкової території, вивезення побутових відходів. Надають практичні поради споживачам, як вирішити питання заборгованості за житлово-комунальні послуги та її оплати частинами за допомогою укладення договору реструктуризації.
Фахівці «Центру комунального сервісу» звертаються до споживачів із певними рекомендаціями щодо використання дистанційних каналів обслуговування.
Наприклад, радять не дублювати одночасно одне звернення на всі дистанційні канали обслуговування: у Тelegram, Facebook, форму на сайті тощо. Достатньо скористатись одним зручним та відповідним до питання дистанційним каналом обслуговування. Який би канал не обрав споживач, працівники ЦКС точно отримають звернення та дадуть відповідь в обов’язковому порядку.
Також у ЦКС зазначають: у зверненні потрібно чітко описувати проблему та формулювати запитання, а також надавати коректні контакти для зв’язку. Це важливо в разі необхідності уточнити у заявника дані або отримати іншу детальну інформацію. Подати звернення можна за допомогою дистанційних каналів обслуговування:
- особистий кабінет на сайті ЦКС – для оплати в онлайн режимі та передачі показань вузлів розподільного обліку теплової енергії, постачання гарячої води і централізованого водопостачання (лічильників);
- месенджер на Facebook-сторінці – для отримання консультацій з усіх питань із можливістю обміну документами;
- Skype-зв’язок – для отримання консультацій з усіх питань із можливістю обміну документами (логіни за посиланням: https://cks.com.ua/to_consumers/our-services/);
- Telegram–канали – для отримання консультацій з усіх питань із можливістю обміну документами (логіни за посиланням: https://cks.com.ua/to_consumers/our-services/);
- скриньки для прийому звернень та показань лічильників на вході (ззовні) – (адреси за посиланням: https://cks.com.ua/to_consumers/our-services/).
kyivcity.gov.ua