Віталій Кличко: «Ми продовжуємо очищати столицю від засилля реклами. За останніх кілька років демонтували майже 36 тисяч рекламних носіїв»
У столиці демонтували загалом майже 36 тисяч рекламних носіїв. Про це на своїй сторінці у Facebook написав мер Києва Віталій Кличко.
«Друзі! Ми продовжуємо очищати місто від засилля реклами! Кияни та наші гості тепер можуть побачити, як насправді виглядають вулиці столиці: насолодитися архітектурою, роздивитися будинки, які були сховані під численними рекламними бордами та вивісками. Загалом за кілька останніх років ми демонтували майже 36 тисяч рекламних носії. Так, наприклад, прибрали всі носії на Мосту Патона, Либідській площі, перехресті вул. Чорновола і Січових стрільців», – зазначив Віталій Кличко.
Мер додав, що в 2015 році ініціював кампанію з очищення вулиць Києва від рекламних конструкцій. Разом із основними операторами ринку реклами міська влада напрацювала нову схему розміщення реклами в столиці – як на фасадах будинків, так і вздовж доріг.
«Результатом співпраці стало зменшення тільки наземних рекламних засобів (біл-бордів) у порівнянні з 2015 роком з майже 12 тисяч одиниць до менш, ніж 5 тисяч на сьогодні», – підкреслив Віталій Кличко.
Однак, за його словами, є чимало представників приватного бізнесу, які ігнорують правила при розміщенні вивісок, банерів, розтяжок, електронних табло.
«Сьогодні на обліку «Київреклами» близько 60 тисяч рекламних засобів, що встановлені із порушенням норм. І ми звертаємося до їх власників прибрати незаконну рекламу. Якщо ж цього не відбувається, її прибирає КП «Київреклама». Протягом останніх місяців в столиці демонтували рекламні носії з фасадів будинків, зокрема, на вулицях Басейній, Нижньому та Верхньому Валах, Ярославовому Валу, на Прорізній та Саксаганського», – зазначив Віталій Кличко.
kyivcity.gov.ua