Вирішуйте питання дистанційно через 11 каналів обслуговування - ЦКС
Опубліковано 17 серпня 2021 року о 16:23
У нас можна отримати онлайн-консультації та вирішити питання дистанційно через 11 каналів обслуговування - інформують у Центрі комунального сервісу.
Наразі, не виходячи з дому, владнати питання можна через:
- особистий кабінет – для оплати в онлайн-режимі та передачі показань лічильників гарячої і холодної води;
- електронний рахунок – для оформлення заявки на отримання онлайн-рахунків за спожиті послуги;
- месенджер на Facebook-сторінці – для вирішення питань та передачі необхідних фото і скан-копій документів;
- Skype-зв’язок – для вирішення всіх питань, що потребують долучення скан-копій необхідних додатків;
- зворотний зв’язок на сайті ЦКС – для оперативних консультацій;
- розділ «Дистанційне обслуговування» – для оформлення заявок на опломбування, розпломбування та контрольного зняття показань лічильників, отримання акту взаєморозрахунків та актуалізації кількості зареєстрованих осіб;
- сall-центр: (044) 247-40-40 – для консультацій, передачі показань, замовлення додаткових послуг;
- безкоштовну телефонну лінію 0-800-404- 407 для передачі показань лічильників із мобільного;
- додаткові стаціонарні номери телефонів для передачі показань лічильників;
- розділ «Додатковий сервіс» – для замовлення повірки, заміни чи встановлення лічильників;
- 15 скриньок для прийому показань лічильників та письмових звернень.
Зокрема, для вирішення тих питань, які вимагають безпосередньо особистого візиту та пред’явлення і отримання оригіналів документів, можна записатись на прийом через сайт або за телефоном сall-центру (044)247-40-40.
Фахівці приймають споживачів у сервісних центрах за такими напрямками:
- підписання договорів про надання житлово-комунальних послуг;
- укладення договорів про реструктуризацію заборгованості за житлово-комунальні послуги;
- отримання довідок про стан заборгованості та завірених копій ордерів;
- звіряння за нарахуваннями та оплатами за великий проміжок часу.
Звертаємо увагу, що за законом звернення розглядають у термін не більше одного місяця від дня їхнього надходження, а термін вирішення тих питань, які потребують додаткового вивчення, не може перевищувати сорока п’яти днів.
Центр комунального сервісу