Портал в режимі тестування та наповнення
Меню
  • Доступність
  • A-
    A+
  • Стара версія
Оболонська районна в місті Києві державна адміністрація
офіційний вебпортал

Виконавці житлово-комунальних послуг повинні подбати про створення сервісних точок для споживачів – Петро Пантелеєв

Опубліковано 11 грудня 2014 року о 17:36

Організації, що надають житлово-комунальні послуги киянам, повинні подбати про розвиток механізмів якісного обслуговування споживачів. Кожен мешканець столиці повинен мати можливість у зручній для нього формі внести пропозицію чи зауваження щодо послуг водо-, теплопостачання, утримання будинків тощо. Про це під час відкриття 10-го центру обслуговування ПАТ «Київенерго» повідомив заступник голови Київської міської державної адміністрації Петро Пантелеєв.

«Без налагодження безпосередньої роботи зі споживачами говорити про належний рівень надання житлово-комунальних послуг у Києві просто неможливо. Для кожного клієнта дуже цінним є усвідомлення того, що його думка врахована, а головне, що він може висловити зауваження чи звернутися за допомогою. Саме тому розширення мережі сервісних точок, які знаходять у зручній територіальній доступності є ключовою ланкою налагодження ефективної комунікації з населенням», – висловив думку заступник голови КМДА.

Петро Пантелеєв зазначив, що наразі у Києві формується багаторівнева система зв’язку з мешканцями.

«У жовтні запрацювала спеціалізована телефонна лінія з питань ЖКГ за номером 15-57. Наразі ми відшліфовуємо роботу онлайн-сервісу «Карта відновлення комунальних послуг», за допомогою якої громадськість зможе проконтролювати хід ліквідації аварій. У цьому контексті дуже важливою є орієнтація на тісну роботу та консультування клієнтів і з боку виконавців послуг, особливо в теперішніх умовах законодавчих та організаційних нововведень», – повідомив заступник голови КМДА.

Петро Пантелеєв ознайомився з роботою сервісного центру, зокрема, з найбільш типовими питаннями, з якими звертаються мешканці до «Київенерго». У новому центрі обслуговування клієнти можуть укласти договір з компанією, оформити заявку на послугу, отримати довідку про стан заборгованості, звірити розрахунки, оформити пільгу тощо.

Загалом, за інформацією ПАТ «Київенерго» щомісяця сервісні центри компанії обслуговують близько 30 тисяч фізичних осіб та 26-27 тисяч – юридичних. Найближчим часом планується відкриття ще двох центрів обслуговування споживачів.

 

kievcity.gov.ua


Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux