На замовлення Департаменту суспільних комунікацій в рамках інформаційної кампанії «Київ читає» знімуть соціальні ролики з популяризації читання. Головне призначення ролика – мотивація киян до читання.
Як розповіла заступник директора Департаменту суспільних комунікацій Тетяна Гузенко, відомі та популярні кияни розкажуть, чому читання є невід’ємною ознакою сучасного жителя європейської столиці:
– Ідея зняти ролик промоції читання – нова для нас. Важливо, щоб ролики не залишилися поза увагою, «чіпляли» і спонукали глядачів до читання.
Переможцем електронних торгів для зйомки ролика стала «Євромедіа Компані», яка займається виробництвом власного відеоконтенту вже вісім років, в тому числі має успішний досвід у схожих проектах.
dsk.kievcity.gov.ua