Відбувся навчальний тренінг-гра «СТОП насильство!» для соціальних педагогів та молодих спеціалістів
Опубліковано 08 грудня 2014 року о 12:10
Методичним центром практичної психології та соціальної роботи із фахівцями районного Центру соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді проведено навчальний тренінг-гру «СТОП насильство!» для соціальних педагогів та молодих спеціалістів.
Жорстоке поводження з дітьми - навмисні дії (чи бездіяльність) батьків, вихователів та інших осіб, які наносять шкоду фізичному або психічному здоров'ю дитини.
Виділяють 4 типи жорстокого поводження щодо дітей:
- фізичне насильство - нанесення фізичних пошкоджень, тілесних покарань, а також залучення дітей у вживання алкоголю та наркотиків;
- економічне насильство (нехтування, зневажання основних потреб дитини) - відсутність умов для нормального життя дитини, турботи про її здоров'я та розвиток;
- сексуальне насильство - використання дитини для задоволення сексуальних потреб дорослих, залучення в заняття дитячою проституцією, в тому числі використовуючи порнографічну літературу, фотографії, кінофільми і т.п. з метою отримання прибутку;
- психологічне (емоційне) жорстоке поводження - відсутність любові та уваги до дитини, приниження її людської гідності, грубість (словесні образи, погрози і тощо).
Причини виникнення жорстокого поводження з дітьми:
- дорослі мають негативні моральні якості,
- вони незадоволені своїм способом життя,
- вони незадоволені соціальним станом,
- вони незадоволені відсутністю роботи,
- вони незадоволені іншими невдачами,
- як результат конфліктів у сім'ї,
- психічне захворювання батьків,
- необізнаність батьків або осіб, що їх замінюють про те, які заходи впливу є неприпустимими по відношенню до дитини.
На підставі Положення про психологічну службу соціальний педагог навчального закладу:
- сприяє захисту прав вихованців, учнів, представляє їхні інтереси у службі у справах дітей, у правоохоронних та судових органах;
- бере участь у формуванні навичок дотримання норм та правил поведінки, ведення здорового способу життя, сприяє попередженню негативних явищ серед вихованців, учнів.