Відбулося засідання методичного об’єднання практичних психологів загальноосвітніх закладів Оболонського району
Опубліковано 27 жовтня 2015 року о 11:15
З презентацією щодо особливостей діагностики та супроводу обдарованих дітей виступила Сологуб Н.М., практичний психолог гімназії №143, спеціаліст вищої категорії, методист.
Було розглянуто моделі діагностики та використання у роботі наступних тестів:
- проективні та вербальні методики П. Торренса (креативність та творчі здібності, короткий тест творчого мислення):
- анкету на визначення здібностей за методикою Хаана і Каффа;
- шкалу тестів розумового розвитку дітей А Біне-Т.Сімона;
- шкалу прогресивних матриць Дж.Равена;
- діагностику інтелекту Гудінаф-Харрис;
- тест об'єднання форм Торндайка;
- тест "Роз'єднання фігур на частини" авт. Вар. Т.В.Череднікової;
- методику "Систематизація" Н.Б.Венгера;
- тести Тейлора, Віткіна (зорове сприймання та просторове уявлення), інші стандартизовані тести.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |