В рамках Європейського тижня місцевої демократії вперше проводиться заохочення відзнаками за успішну реалізацію громадських ініціатив
28 вересня 2017 року в Київській міській раді розпочався дводенний навчальний візит Асоціації міст України: «Інноваційні інструменти залучення громади до діалогу з владою та управління містом: досвід Київської міської ради».
Так, директор Департаменту суспільних комунікацій Марина Хонда розповіла про форми та способи комунікації міської влади з громадою міста. Зокрема, про інструменти участі громадськості через Київську міську раду та інформаційні і комунікаційні ресурси КМДА.
За словами Марини Хонди, одним із найважливіших аспектів обговорення стало перейменування вулиць, площ, проспектів столиці:
‒ Протягом 2016-2017 років перейменовано 101 вулицю та проведено 149 громадських обговорень. У зв’язку з цим, ми презентували велику комунікативну кампанію про героїв, увічнених в назвах столичних вулиць. Усього створено 10 коротких фільмів, щоб познайомити киян з героями і тими людьми, чиїми іменами названі вулиці, на яких вони живуть. Тривалість кожного фільму становить 2 хвилини, а їх показ триває з 14 вересня по 17 грудня на телеканалі «Київ».
Заступник директора Департаменту суспільних комунікацій Тетяна Гузенко поділилася досвідом організації інформаційно-комунікативних кампаній, використання інноваційних технологій у соціальних комунікаціях, розповіла про співпрацю з громадськими організаціями та лідерами громадської думки.
Нагадуємо, що Департамент суспільних комунікацій здійснює координацію навчального візиту, а також надає методичну допомогу організаторам заходу – Асоціації міст України.
dsk.kievcity.gov.ua