В Оболонській районній філії Київського міського центру зайнятості відбулось методичне навчаня
Опубліковано 23 жовтня 2020 року о 08:03
23 жовтня 2020 року в Оболонській районній філії Київського міського центру зайнятості відбулось методичне навчання для кар’єрних радників «Ефективне спілкування з клієнтами». На початку заняття проведено психологічну вправу з метою зняття емоційної напруги та налаштування на продуктивну взаємодію фахівців з ведучим навчання.
Методичне навчання відбувалось в інтерактивній формі. До обговорення висунуті питання: структура співбесіди з клієнтом, ознаки конструктивної співбесіди, шляхи вирішення проблемних питань та ситуацій. Особливу увагу слухачів привернув комунікаційний стандарт фахівця служби зайнятості.
За інформацією Оболонської районної філії КМЦЗ