В Оболонській райдержадміністрації підвели підсумки роботи зі зверненнями громадян до контактного центру за 2014 рік
28.01.2014 року в приміщенні Оболонської РДА відбулась робоча нарада під головуванням першого заступника голови Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації Олега Бойченка за участю директора КБУ «Контактний центр міста Києва» Лариси Жукової, комунальних підприємств району та структурних підрозділів райдержадміністрації на якій було підведено підсумки по роботі зі зверненнями громадян до контактного центру за 2014 рік.
Так, протягом 2014 року до Контактного центру міста Києва від мешканців Оболонського району надійшло 41 509 звернень.
Надходження по питанням за період з : 01-01-2014 00:00 по : 01-01-2015 00:00 |
|
Питання |
Питань |
Житлове господарство: |
33520 |
Транспорт, дорожнє господарство: |
1313 |
ГЛ "Функціонування МАФ": |
1051 |
Пропозиції, зауваження, побажання, претензії по роботі: |
858 |
Інші |
642 |
Охорона здоров'я та ветеринарна медицина: |
564 |
Торгівля та побут: |
518 |
Соціальне забезпечення: |
482 |
Комунальне господарство: |
392 |
Подяки працівникам райдержадміністрації та працівникам житлово-комунального господарства |
325 |
Пенсійне забезпечення, ціноутворення, бюджет: |
315 |
Правоохоронні органи та органи юстиції: |
289 |
Зв'язок та інформатизація: |
256 |
Освіта і наука: |
161 |
Виникнення надзвичайних ситуацій, екологічна безпека: |
134 |
Архітектура, капітальне будівництво та реконструкція |
114 |
Питання, що пов'язанні із політичною ситуацією у АРК та Східних регіонах України |
108 |
Тварини: |
106 |
Зовнішня реклама: |
79 |
Житлове забезпечення: |
77 |
Праця та зайнятість: |
60 |
Облаштування, експлуатація пляжів та зон відпочинку біля води: |
48 |
Питання учасників АТО та їх сімей з різноманітних питань: |
20 |
Земельні ресурси: |
19 |
Питання в справах дітей і молоді: |
19 |
Культура й мистецтво: |
15 |
Взаємодія із ЗМІ та зв'язки з громадськістю: |
13 |
Фізична культура й спорт: |
6 |
Запит на інформацію |
5 |
Одним з основних показників якості реагування та опрацювання звернень громадян є індекс задоволеності заявників, який включає показник вчасності виконання та показник правдивості надання інформації виконавцем щодо виконання звернення.
За період з 01.01.2014 по 31.12.2014 індекс задоволеності заявників по Оболонському району склав 95,3%, фактичне виконання звернень за минулий рік становить 99,0 %.
Крім того, під час аналізу роботи комунальних підприємств Оболонського району було відзначено перелік організацій, які продемонстрували максимальний показник виконання звернень (100 %) за період з 01.01.2015 по 27.01.2015. Відповідно лідерами по кількості та якості виконання звернень є наступні комунальні підприємства Оболонської РДА: «ЖЕК-505» –72 звернення, «ЖЕК-508» – 61 звернення, «ЖЕК-503» –59 звернень.
Структурним підрозділам, які мають недостатній рівень опрацювання звернень громадян надано доручення першого заступника голови О.Бойченка посилити контроль за станом виконання звернень та вжити невідкладних заходів щодо вирішення проблем мешканців району.
З урахуванням проведеного аналізу та відповідно до підсумків роботи за минулий рік було визначено основні пріоритетні завдання, направлені на покращення ефективності роботи зі зверненнями громадян.