В Оболонській податковій інспекції обговорили особливості запровадження системи електронного адміністрування податку на додану вартість
Нещодавно в Оболонській податковій інспекції відбулася зустріч з представниками засобів масової інформації на тему: «Особливості запровадження системи електронного адміністрування ПДВ».
Відкриваючи захід, в. о. начальника ДПІ в Оболонському районі ГУ ДФС у м. Києві Андрій Пащенко зазначив, що до 1 липня 2015 року електронне адміністрування ПДВ запроваджувалося поетапно у тестовому режимі, який надав змогу платникам податку та контролюючим органам адаптуватись до нових правил адміністрування податку, а з 1 липня система електронного адміністрування ПДВ запрацює на постійній основі.
Зокрема, Андрій Миколайович наголосив, що з цієї дати платники ПДВ зможуть зареєструвати податкові накладні в Єдиному реєстрі податкових накладних лише за умови їх фінансового забезпечення на електронному рахунку.
Також керівник інспекції відмітив, що запровадження такої системи знизить ризики формування фіктивного кредиту та отримання неправомірного відшкодування ПДВ з бюджету, скоротить обсяг тіньової економіки в країні та витрати держави на адміністрування ПДВ. Крім того, система електронного адміністрування ПДВ знизить вплив людського фактору. Одночасно зменшиться кількість обтяжливих для бізнесу перевірок, скоротиться число критеріїв для автоматичного бюджетного відшкодування податку на додану вартість та спроститься звітність з ПДВ.
Зустріч пройшла в ракурсі дружньої бесіди, в результаті якої присутні отримали змістовні відповіді на задані ними питання.
ДПІ в Оболонському районі ГУ ДФС у м. Києві