У застосунку Київ Цифровий тепер можна подати звернення до Контактного центру 1551
Опубліковано 04 грудня 2025 року о 15:41
Департамент інформаційно-комунікаційних технологій КМДА продовжує розвивати міські сервіси. Вони допомагають мешканцям швидко повідомляти про проблеми в місті.
Відтепер у застосунку Київ Цифровий можна створити звернення до «Контактного центру міста Києва» 1551 просто з картки локації на таких сервісах: «Мапа стійкості», «Мапа вбиралень», «Психологічна підтримка», «Мапа доступності», «Мапа сортування сміття» та «Ярмарки». Про це повідомила команда Київ Цифрового.
Якщо укриття виявилося зачиненим, вбиральня не працює чи на ярмарку накопичується сміття, достатньо відкрити об’єкт на мапі та натиснути «Створити звернення в 1551». Після цього заповнити кілька полів, залишити відгук і за необхідності додати фото фіксації порушення.
Після надсилання звернення ви можете стежити за його опрацюванням: якщо застосунок 1551 встановлено, то інформація надійде туди автоматично. Якщо ні, то ви отримаєте повідомлення на електронну пошту. Система коректно поєднує контакти користувачів з базою 1551, тож усі оновлення статусу будуть доступні саме у вашому кабінеті 1551.
kyivcity.gov.ua