У поліції Києва запрацював пілотний проєкт для допомоги людям із вадами слуху
У поліції Києва запрацював пілотний проєкт з використання екстреної служби 102 для допомоги людям із вадами слуху.
З березня 2021 року оператори ситуаційного центру столичної поліції прийняли та опрацювали 15 дзвінків від людей з вадами слуху. Більшість звернень стосувалась вчинення насильства в сім’ї. Про це повідомили у Відділ комунікації поліції Києва.
У 2017 році у рамках проєкту «Країна без бар’єрів для нечуючих» був створений Центр соціального супроводу нечуючих людей. Він працює на базі розробленого програмного забезпечення «ConnectPro» для операційних систем Android та IOS і допомагає викликати перекладача жестової мови у будь-який час та в будь-якому місці.
Задум та розробка проєкту належить Віталію Потапчуку — слабочуючому хлопцю, який під час навчання у Київському політехнічному інституті ім. Ігоря Сікорського вирішив допомогти людям із порушенням слуху.
«Мені вдалося створити програму-переклад із жестової мови, яка має на меті підтримку та створення рівних можливостей для людей з особливими потребами. Людина з вадами слуху може скористатись програмою у багатьох ситуаціях, у тому числі швидко та доступно інформувати поліцію про небезпечні ситуації та правопорушення. Після отриманої інформації сурдоперекладач негайно передає виклик до операторів служби 102», — розповів Віталій Потапчук.
Звернутись до поліції можливо через офіційний сайт Головного управління Національної поліції у м. Києва, перейшовши до розділу «Контакти».
У правому нижньому кутку знаходиться вебвіджет для людей вадами слуху. Натиснувши на нього лівою кнопкою миші, можна подати звернення жестовою мовою, зазначивши прізвище, ім’я, по батькові, номер телефону та електронну пошту.
Після опрацювання інформації із заявником зв’яжеться співробітник Центру соціального супроводу нечуючих людей, прийме заяву та допоможе передати її до екстреної служби 102.
vechirniy.kyiv.ua