У Північному офісі Держаудитслужби відбувся тематичний семінар щодо розгляду звернень та інформаційних запитів громадян
20 вересня у Північному офісі Держаудитслужби відбувся тематичний семінар із підвищення кваліфікації державних службовців з питань розгляду звернень та інформаційних запитів громадян. Державні аудитори вивчали питання, пов’язані із забезпеченням реалізації законів України «Про звернення громадян», «Про доступ до публічної інформації», «Про захист персональних даних». Перед учасниками семінару виступила завідувач сектору розгляду звернень громадян Держаудитслужби Світлана Антонова. Вона, зокрема, акцентувала на критеріях відповідності процесів розгляду звернень громадян і задоволення запитів на інформацію в органах Держаудитслужби, а також заходах, спрямованих на попередження можливих невідповідностей цих процесів з метою задоволення звернень та інформаційних запитів громадян згідно з чинним законодавством. Досвід з організації процесу оприлюднення результатів державних фінансових аудитів проведених Північним офісом Держаудитслужби та шляхи підвищення якості процесу присутнім презентувала в.о. завідувача сектору розгляду звернень громадян, взаємодії зі ЗМІ Північного офісу Держаудитслужби Наталія Мартинець. Відповідаючи на запитання учасників семінару, Світлана Антонова наголосила, що робота із зверненнями та інформаційними запитами громадян має і надалі залишатися пріоритетним напрямом в діяльності органів державного фінансового контролю.
|
Прес-служба Північного офісу Держаудитслужби