У кожному районі столиці створено Керуючу компанію з обслуговування житлового фонду
У кожному районі столиці створено нові підприємства – «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду», які здійснюватимуть управління процесом надання житлових послуг населенню. Нові підприємства покликані підвищити якість цих послуг, не підвищуючи тарифів на утримання будинків та прибудинкових територій у Києві. Про це йшлося під час звіту Київської міської державної адміністрації перед депутатами Київради про виконання рішення від 09.10.2014 №270/270 щодо удосконалення системи управління в житлово-комунальному господарстві столиці.
За словами заступника голови КМДА Петра Пантелеєва, муніципальні управляючі компанії приходять на зміну старим збитковим підприємствам, які фактично потонули в боргах та не здатні надавати належні послуги населенню.
«Перш ніж запроваджувати такі серйозні зміни в системі ЖКГ міста, ми провели ретельний аналіз діяльності ЖЕКів: вивчили рівень обслуговування та витрат, тобто куди і з якою метою витрачалися кошти, що сплачувалися киянами за квартплату. Отриманий аналіз продемонстрував нам, що існуюча система управління на підприємствах є непрозорою та розрізненою, а гроші керівниками витрачалися часто зовсім не на потреби людей. Нові підприємства здійснюватимуть управління в системі ЖКГ району таким чином, аби досягти покращення послуг зі збереженням діючих тарифів на квартплату. Уже зараз, шляхом оптимізації витрат у ЖЕКах та скороченню кількості керівників ЖЕКів на місцях вдасться зекономити кошти, які підуть на ремонти, прибирання, закупівлю матеріалів тощо», – повідомив Петро Пантелеєв.
Він також наголосив, що зміни торкнуться ЖЕКів на місцях. Останні, в жодному разі не будуть ліквідовані, оскільки мешканці звикли звертатися за знайомою для них адресою. Але вони перетворюються на експлуатуючі дільниці, головною функцією яких стануть ремонти, прибирання та робота зі споживачами.
«За таким принципом, наприклад, діє банківська система: основне управління здійснюється через відділення банку, а точки прийому мають оптимальне ресурсне та кадрове оснащення для обслуговування клієнтів. Якби кожен такий клієнтський пункт мав численну структуру економістів, юристів, бухгалтерів, управляючих тощо, то витрати на це розорили б банк», – зазначив він.
У ході звіту було також обговорено розробку і підготовку додаткових проектів рішень Київради для впорядкування діяльності новостворених комунальних підприємств, а також створення центрів обслуговування споживачів за принципом «єдиного вікна».
kievcity.gov.ua