Про це під час круглого столу: «Консультації із громадськістю в Києві. Новий формат» в Укрінформі повідомив директор Департаменту суспільних комунікацій КМДА Роман Лелюк.
«Про актуальність діджиталізації на сьогодні говорити вже не варто, а варто обговорювати інструменти, адже сьогодні курс розвитку міста і курс розвитку держави в цілому має в пріоритеті діджиталізацію всіх процесів і всіх сервісів, які сьогодні місто і держава надає населенню, щоб зробити їх максимально зручними, доступними, зрозуміли і корисними. Тому діджиталізація всіх цих процесів є невід'ємною складовою розвитку. На сьогодні вже багато в цьому зроблено, і нарешті ми підішли до діджиталізації саме процесу публічних консультацій», - зазначив Лелюк.
За його словами, запуск модуля комунікації дозволить залучити широку громадськість до розробки міських ініціатив.
«Сьогодні у нас 996 постанова Кабінету міністрів, яка визначає порядок проведення публічних консультацій, що є обов'язковими для органів виконавчої влади. На сьогодні той механізм, який є, на думку багатьох представників громадянського суспільства є не дуже зручний», - зазначив він.
Як сказав заступник керівника Центру публічної комунікації та інформації Дмитро Кулібаба, на прикладі єдиного електронного модуля відбуватиметься ефективна співпраця органів місцевої влади з громадськими організаціями, активістами, волонтерами.
«Коли ми говоримо про консультації, то ми говоримо про те, що ми намагаємося вести консультації з громадою на ранньому етапі залучення. Якщо говорити про мету створення цього нового інструменту, то ми говоримо про потребу діалогу, у форматі влада-громада-партнери. Цей новий інструмент участі громадян у процесі розробки, прийнятті рішень та налагодження інклюзивного діалогу ми вважаємо новаторським, бо попередньо консультації проводилися на основі плану консультацій, який готувався за рік, і людині важко орієнтуватися у величезному переліку консультацій, які пропонує влада. Наш електронний модуль публічних консультацій дасть можливість спростити цю процедуру, дасть можливість людині бути включеній на ранніх етапах, дасть можливість отримувати повідомлення про публічні консультації», - розповів він.
Кулібаба зауважив, що сам модуль встановлює єдиний перелік консультацій, які влада перед громадою висвітлює, і пропонує долучитися до цих консультацій. «Модуль передбачає залучення до консультацій активних громадян, киян, які будуть реєструватися на цьому модулі, долучатися до тієї чи іншої громадської організації. Активні громадяни, організації, зареєструвавшись на цьому електронному модулі публічних консультацій, можуть брати участь у консультаціях», - додав він.
Також він повідомив, що окрім самого модуля, буде розроблений телефонний додаток.
«Телефонний додаток і зв'язок із сервісами КМДА з «Кабінетом киянина» дасть можливість активним громадянам зі смартфону брати участь у консультація та долучатися до обговорення актуальних питань нашого міста», - підкреслив він.
dsk.kyivcity.gov.ua