Портал в режимі тестування та наповнення
Меню
  • Доступність
  • A-
    A+
  • Стара версія
Оболонська районна в місті Києві державна адміністрація
офіційний вебпортал

ЦКС відновлює прийом споживачів за попереднім записом в усіх районах Києва

Опубліковано 29 квітня 2022 року о 16:35

Із понеділка, 2 травня, сервісні центри «Центру комунального сервісу» відновлюють особистий прийом споживачів ще в 8 районах Києва.

Нещодавно відновили роботу два центри у Дніпровському та Шевченківському районах міста, тож відтепер, в усіх районах столиці можна буде за попереднім записом отримати консультації фахівців. Про це повідомляють у ЦКС .

У концерні зазначають, що все більше громадян повертаються додому і звертаються для вирішення питань, що пов’язані з нарахуванням та оплатою за житлово-комунальні послуги  з початку введення воєнного стану.

Нагадаємо, через початок повномасштабного російського вторгнення задля безпеки споживачів та співробітників з 24 лютого прийом громадян в усіх сервісних центрах припинився, проте робота сайту, call-центру та інших дистанційних каналів зв’язку продовжувалася.

Зараз отримати необхідну допомогу та консультацію споживачі можуть не виходячи з дому або перебуваючи за кордоном, звернувшись до фахівців через діючі канали обслуговування:

  • (044) 247-40-40 – сall-центр: для консультацій та передачі показників лічильників;
  • 0 800 404 407 – безкоштовна телефонна лінія для передачі показань лічильників з мобільного;
  • стаціонарні номери телефонів та Skype для передачі показників лічильників – https://cks.com.ua/to_consumers/our-services
  • месенджер у Facebook – для консультацій з усіх питань з можливістю обміну документами
  • Skype – для отримання консультацій з усіх питань з можливістю обміну документами
  • сервіс «зворотний зв’язок» – для оперативних консультацій
  • розділ «Дистанційне обслуговування» – для оформлення заявок, зокрема, для отримання дублікату рахунку-повідомлення
  • особистий кабінет – для оплати в онлайн-режимі та передачі показників лічильників
  • розділ «Додатковий сервіс» – для замовлення повірки, заміни чи встановлення лічильників
  • електронний рахунок – для оформлення заявки на отримання онлайн-рахунку.

Для вирішення питань, пов’язаних з укладенням договорів на послуги та реструктуризацію заборгованості, отримання довідок та завірених копій документів, –  з травня можна записатися на особистий прийом до фахівців сервісних центрів за  адресами:

  • просп. Науки, 11 (Голосіївський р-н);
  • вул. Заслонова, 22 (Дарницький р-н);
  • вул. Радунська, 18 (Деснянський р-н);
  • вул. Миропільска, 13-А (Дніпровський р-н);
  • просп. Героїв Сталінграду (Оболонський р-н);
  • Кловський узвіз, 24 (Печерський р-н);
  • просп. Гонгадзе, 20-Е (Подільський р-н);
  • б-р Вернадського, 63-А (Святошинський р-н);
  • вул. Я. Коласа, 15-Б (Святошинського р-н);
  • вул. Донця, 21Б (Солом’янський р-н);
  • вул. Довженка, 10 (Шевченківський р-н).

Особистий прийом здійснюватиметься з понеділка до п’ятниці з 10:00 до 15:30. Запис на прийом буде відкрито з травня на сайті ЦКС або за телефоном (044) 247-40-40.

Працівники центрів поінформовані про найближчі укриття та сховища,  і,  у  разі оголошення повітряної тривоги у місті, вони підкажуть, як швидко до них  дістатися.

kyivcity.gov.ua


Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux