Субсидіанти мають контролювати стан розрахунків за житлово-комунальні послуги, щоб не накопичувати борги і не втратити субсидію
Громадяни, які отримують субсидії, мають контролювати свої платежі та не допускати заборгованості. Адже заборгованість за житлово-комунальні послуги може стати причиною припинення надання субсидії у майбутні періоди.
Монетизована субсидія – це цільові кошти, які необхідно спрямовувати на оплату за отримані житлово-комунальні послуги.
Із березня 2019 року виплата субсидій громадянам проводиться готівкою.
У рахунках на оплату житлово-комунальних послуг субсидія більше не відображається, сума призначеної субсидії приходить на банківську картку чи банківський рахунок субсидіанту. З березня скасовується таке поняття, як обов’язковий платіж. Субсидіанти, які отримуватимуть всю суму допомоги на руки, мають самостійно повністю (100%) розрахуватися за спожиті житлово-комунальні послуги попереднього місяця.
Рахунки за житлово-комунальні послуги надходитимуть в повному обсязі без урахування субсидії, субсидіант має самостійно і своєчасно оплачувати їх, використовуючи отримані кошти. Кошти, які залишаться після отримання субсидії та сплати житлово-комунальних послуг (заощаджені за рахунок економного споживання послуг), можливо витрачати на власний розсуд.
Щодо інформації з будь-яких питань, пов’язаних із призначенням субсидії, субсидіантам слід звертатись до структурних підрозділів з питань соціального захисту населення, телефонувати на урядову «гарячу лінію» (1545) або подавати звернення на сайті урядового контактного центру за посиланням: https://ukc.gov.ua/.
Щодо отримання інформації про спожиті житлово-комунальні послуги, нараховані суми, розмір заборгованості/переплати субсидіанти можуть звертатись до Центру комунального сервісу Оболонського району за адресою: проспект Героїв Сталінграда, 57, Київ, 02000, телефон 044 247 4040.
За інформацією КП "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Оболонського району м. Києва"