Столична влада працює над вдосконаленням диспетчерських служб 15-51 та 15-57 – Петро Пантелеєв
Міська влада працює над удосконаленням роботи «гарячих ліній», аби кияни мали канали оперативного та доступного зв’язку з владою. Серед іншого йдеться про розширення можливостей для онлайн-роботи з Контактним центром міста Києва (15-51) та «гарячою лінією» з питань ЖКГ (15-57). Про це повідомив заступник голови КМДА Петро Пантелеєв.
З початку поточного року понад 380 тисяч киян звернулися до Контактного центру міста Києва за телефоном: 15-51, ще понад 700 тисяч дзвінків прийняли диспетчери спеціалізованої «гарячої лінії» з питань ЖКГ: 15-57.
«Звернення телефоном є найбільш простим і доступним способом для мешканця столиці вирішити свої проблеми та отримати відповіді на нагальні запитання. Однак ми повинні розширювати спектр додаткових шляхів зв’язку з міською адміністрацією, у тому числі, запровадивши мобільні додатки та можливість залишити онлайн-заявки. Наразі в тестовому режимі в службі 15-57 вже працює смс-сповіщення керівників ЖЕДів у випадку виникнення аварійних ситуацій. Це нововведення впроваджується для прискорення реагування комунальних служб», – заявив Петро Пантелеєв.
За даними Комунальної бюджетної установи «Контактний центр міста Києва», останні півроку киян найбільше турбували такі сфери життя міста як транспорт, дорожнє і житлове господарство, соціальне забезпечення та МАФи.
«Зовсім скоро запрацює нова послуга – особистий кабінет споживача послуг ЖКГ у сервісі 15-57 для того, щоб написати скаргу або пропозицію в режимі онлайн було не менш зручно, ніж просто зателефонувати в диспетчерську», – зауважив заступник голови КМДА.
Нагадуємо, що всі ваші зауваження та пропозиції з роботи ЖКГ ви можете надіслати на електронну скриньку: [email protected].
kievcity.gov.ua