Столична Держфінінспекція сприяє реалізації права громадян на звернення
Держфінінспекція в м. Києві вживає заходи для забезпечення можливості громадянам відстоювати свої права і законні інтереси та відновлювати їх у разі порушення. Зокрема, й шляхом реалізації їх права на звернення.
Так, упродовж 6 місяців 2106 року Держфінінспекція в м. Києві отримала 112 письмових звернень, у т.ч. 10 колективних. Дванадцять звернень керівництво інспекції розглянуло під час особистого прийому.
28 звернень громадян було вирішено позитивно, на 12 – надано роз’яснення, 25 – надіслано за належністю; 38 звернень знаходяться на розгляді в інспекції. Два звернення повернуто заявникам на доопрацювання відповідно до ст. 5 Закону України «Про звернення громадян» (відсутні дата, підпис, адреса заявників).
Також було розглянуто 5 анонімних звернень: відомості, викладені у трьохіз них будуть враховані під час проведення планових ревізій;
2 звернення направлено до Держфінінспекцій у Вінницькій та Полтавській областях для врахування в роботі, на 1 звернення заявникові надано роз’яснення стосовно органу влади, уповноваженого вирішувати порушене питання.
Крім того, в установлені законодавством строки було задоволено 14 запитів на публічну інформацію Держфінінспекції в м. Києві, отриману від 8 фізичних та 6 юридичних осіб.
Прес-служба Держфінінспекції в м. Києві