Портал в режимі тестування та наповнення
Меню
  • Доступність
  • A-
    A+
  • Стара версія
Оболонська районна в місті Києві державна адміністрація
офіційний вебпортал

Сервіс «Пульс» швидко вирішує проблеми платників податків

Опубліковано 17 червня 2015 року о 10:01

Фахівці Оболонської ДПІ нагадують, що антикорупційний сервіс Державної фіскальної служби України «Пульс» – це пряма телефонна лінія, яка працює в режимі call-back, оскільки працівники відомства не лише приймають повідомлення від громадян, а й інформують заявників про вжиті заходи.

На усі запити на «Пульс» органами фіскальної служби надаються відповіді оперативно і без порушення термінів розгляду.

Даний сервіс – це один з інструментів боротьби з корупцією в органах ДФС. На цю "гарячу телефонну лінію" може звернутися будь-який громадянин з питаннями на податкову та митну тематику та щодо роботи податкових органів. Нагадуємо, що номер цілодобової телефонної лінії сервісу "Пульс" – (044) 284-00-07.

 ДПІ в Оболонському районі ГУ ДФС у м. Києві

 


Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux