Семінар-практикум "Впровадження психолого-педагогічного експерименту "Хмаро орієнтоване навчальне середовище загальноосвітнього навчального закладу у ЗНЗ № 225""
Опубліковано 30 березня 2015 року о 17:08
Семінар було присвячено використанню новітніх технологій для організації навчальної діяльності учнів. На семінар були запрошені вчителі-предметники, заступники директорів навчальних закладів Оболонського району м.Києва.
На семінарі-практикумі виступили з доповідями:
Литвинова Світлана Григорівна, директор методичного центру інформаційних технологій в освіті, з темою «Хмаро орієнтоване навчальне середовище як чинник розвитку інноваційної школи».
- Безверха Людмила Володимирівна, заступник директора з НВР школи № 225, з темою «Формування освітнього середовища в рамках впровадження психолого-педагогічного експерименту «Хмаро орієнтоване навчальне середовище загальноосвітнього навчального закладу».
- Родіна Наталія Василівна, вчитель початкових класів, з темою «Реалізація програми дослідно-експериментальної роботи за темою «Розумники».
- Глуховська Алла Іванівна, вчитель англійської мови, з темою «Використання на уроках англійської мови «Оffice 365» з метою формування у учнів навчально-дослідницьких умінь (в рамках інноваційного освітнього проекту «РОЗКВІТ»).
- Тригуб Лариса Георгіївна, вчитель географії, з темою «Групова проектна діяльність учнів із використанням хмарних сервісів в освіті на уроках географії».
- Рябченко Ірина Василівна, учитель хімії та біології, з темою «Використання хмарних сервісів в освіті на уроках природничого циклу».
- Бабіч Тетяна Віталіївна, учитель образотворчого мистецтва, з темою «Застосування елементів технології «перевернутого навчання» на уроках образотворчого мистецтва із використанням хмарних сервісів».
- Ляхова Галина Павлівна, вчитель музичного мистецтва, з темою «Можливості взаємодії вчитель-учень засобами Office 365 на уроках музичного мистецтва та художньої культури».
- Скрипник Людмила Михайлівна, вчитель української мови та літератури, з темою «Використання «Office 365» на уроках української мови та літератури (ігрові форми і методи навчання, проектна діяльність, дистанційне навчання, підготовка до ЗНО)».