У Департаменті суспільних комунікацій утворено робочу групу із забезпечення проведення інформаційної кампанії Громадського бюджету міста Києва. Про це повідомила заступник директора Департаменту суспільних комунікацій Тетяна Гузенко під час наради з підведення підсумків реалізації у 2017 році проектів ГБ:
‒ Робоча група утворена з метою проведення інформаційної кампанії у рамках реалізації громадського бюджету Києва. Зокрема, напрацювання пропозицій, а також визначення шляхів, механізму та способів вирішення питань, що виникають під час організації та проведення інфокампанії.
Відповідно до наказу Департаменту суспільних комунікацій, до складу робочої групи увійшли:
- Тетяна Гузенко, заступник директора Департаменту ‒ начальник управління інформаційної політики та комунікацій Департаменту суспільних комунікацій, голова групи.
- Михайло Матвієнко, начальник відділу аналізу інформації та видавництва управління інформаційної політики та комунікацій Департаменту суспільних комунікацій, секретар.
- Ольга Бернасовська, головний спеціаліст аналізу інформації та видавництва управління інформаційної політики та комунікацій Департаменту суспільних комунікацій.
- Наталія Хандога, начальник відділу публічних та цифрових комунікацій управління інформаційної політики та комунікацій Департаменту суспільних комунікацій.
- Олексій Коваленко, громадська організація «Вулик ідей».
- Олена Медведенко, громадська спілка «Центр розвитку інновацій».
- Анна Боришкевич, громадська організація «Літературна Платформа Лепорт».
За словами Тетяни Гузенко, ефективне й цільове використання бюджетних коштів вимагає аналізу ринкових пропозицій, тому для розроблення тендерних закупівель будуть проведені публічні експертні консультації.
dsk.kievcity.gov.ua