Провідні спеціалісти Центру Науки Копернік з Варшави завітали до Оболонського району
Вирішення проблеми розвитку обдарованої дитини актуалізує необхідність максимального зближення науки і практики.
В Оболонському районі започаткована співпраця в рамках науково-дослідницької роботи з Інститутом післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка, Інститутом обдарованої дитини НАПН України, Національним педагогічним університетом імені М.П. Драгоманова, лабораторією обдарованості Інституту психології НАПН України імені Г.С. Костюка, Малою академією наук України та Інститутом модернізації змісту освіти МОН України та іншими науково-дослідними закладами та установами України.
Педагоги Оболоні переконані, що лише спільними зусиллями можливо створити національну інноваційну систему освіти, яка докорінно змінить відношення до формування творчих, інтелектуальних, моральних, духовних надбань дітей нового покоління та їхньої освіченості.
Саме тому рамки науково-дослідного простору і взаємодії Оболонської освіти із науковими закладами розширюються постійно. У листопаді 2015 р., зокрема,працівники управління освіти на запрошення польської сторони взяли участь у IV Форумі КМО, що відбувся у Центрі Науки Копернік (Варшава). Предметом зустрічі стала домовленість про співпрацю і успішну реалізацію освітніх завдань в умовах європейської інтеграції країни.
Із візитом-відповіддю до Оболонського району прибули провідні спеціалісти Центру Науки Копернік з Варшави:
- Малгожата Ратковска - координатор проектів Східного напряму Центру Науки Коперні;
- Елена Жмінько - консультант зі проектів Східного напряму Центру Науки Копернік;
- Артур Франчук - специаліст програми КМО відділу освіти Центру Науки Копернік.
У рамках цієї зустрічі начальник управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації Вахнюк Н.М. та представники Центру Науки Копернік домовились про розвиток партнерських стосунків і висловили наміри про створення спільних освітніх проектів та співпрацю педагогів та науковців обох сторін, з метою обміну досвідом щодо поліпшення сучасної освітянської галузі. Так було створено новий контент публічного діалогу на основі ідентичності двох держав.
В плані співпраці, що почалась, провідні фахівці Центру Науки Копернік провели майстер-клас для учасників дослідно-експериментальної роботи регіонального рівня за темою «Організаційно-педагогічні умови розвитку інтелектуально обдарованих дітей та учнівської молоді в інноваційному освітньому просторі Оболонського району», по закінченні якого стало зрозумілим: співпраця можлива і потрібна.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |