Проекти столичного ГБ, відібрані для голосування, стануть відомі 18 серпня
Про це стало відомо під час презентації інформаційно-просвітницької кампанії на підтримку Громадського бюджету міста Києва, яка відбулася в Укрінформі.
Як наголосила заступник директора Департаменту суспільних комунікацій КМДА Тетяна Гузенко, головною метою інформаційної кампанії є популяризація Громадського бюджету та залучення киян до голосування за проекти, що отримали позитивну експертизу.
- Головним завданням комунікаційної кампанії є інформування громадськості про можливості Громадського бюджету. Інформаційна кампанія буде вестися за чітким планом. Ми хочемо поінформувати більше мільйона киян, і хочемо, щоб 250 тисяч з них проголосували. До Громадського бюджету вже подано більше тисячі проектів від півтисячі авторів. Вся комунікація з громадськістю планується за допомогою кількох інструментів. Перше, ми хочемо організувати громадські фести, флешмоби, забіги. Головна мета на цьому етапі - залучити якомога більше киян до співпраці. Для більшої інформативності ми готуємо рекламу на зовнішніх носіях та у Фейсбук, - розповіла генеральний директор ТОВ "Магонова та партнери" Анастасія Магонова
Зокрема, за словами представника робочої групи із забезпечення проведення інформаційної кампанії «Громадський бюджет Києва» Олексія Коваленка, в рамках кампанії заплановано провести 10 районних фестивалів.
- На цих локаціях зустрінуться автори, зустрінуться кияни і всі зможуть ознайомитися з районними проектами і проголосувати за них. Ми плануємо, що завдяки цим заходам ми залучимо близько 50 тисяч голосів киян для підтримки проектів, поданих цьогоріч на Громадський бюджет, - сказав Олексій Коваленко.
Крім цього, за його словами, під час інформаційно-просвітницької кампанії будуть проведені інші заходи, зокрема флешмоб (автопробіг); фінальний захід, присвячений останньому дню голосування і міжнародному Дню демократії; ГБ-Школа: як автору ефективно спланувати медіапросування свого проекту, «Сімейне свято «ГБ-Фест», інформаційно-просвітницька кампанія Громадського бюджету на поверхнях спеціальних конструкцій (розміщення реклами на зупинках), інформаційно-просвітницька кампанія Громадського бюджету на поверхнях спеціальних конструкцій та на поверхнях голографічних 3D-дисплеїв, розробка, виготовлення та розповсюдження брошури «Громадський бюджет у дії».
Жителі Києва почнуть віддавати свої голоси за проекти Громадського бюджету з 24 серпня по 15 вересня 2018 року.
- А далі мріємо разом створити міський Центр публічної комунікації, як у Варшаві. Звичайно, якщо буде на те політична воля...- зазначила заступник директора Департаменту суспільних комунікацій КМДА Тетяна Гузенко.
Як повідомлялось, у 2016 році Київська міська влада вперше запровадила практику партиципації і запропонувала киянам брати участь у розподілі коштів місцевого бюджету через створення проектів Громадського бюджету.
У 2017 році Київська міська рада збільшила фінансування проектів Громадського бюджету-2018 до 150 млн грн. Завдяки цьому, за результатами голосування, пройшов 141 проект – 62 великих та 79 малих.
У 2018 році Київська міська рада внесла зміни до Положення про Громадський бюджет столиці та порядку відбору проектів на 2019 рік. Основні нововведення: 150 мільйонів на реалізацію проектів; скасовано поділ на «малі» та «великі» проекти; встановлено обов’язковий резерв у кошторисі у розмірі 20%; напрацьовані нові правила етичної поведінки; запроваджено рейтинг доброчесності; з’явилася можливість залучати спонсорів.
vechirniykiev.com.ua