Портал в режимі тестування та наповнення
Меню
  • Доступність
  • A-
    A+
  • Стара версія
Оболонська районна в місті Києві державна адміністрація
офіційний вебпортал

Про виконання Закону України «Про звернення громадян» у 2015 році було поінформовано на апаратній нараді в Оболонській РДА

Опубліковано 23 лютого 2016 року о 15:31

Про стан виконання структурними підрозділами Оболонської райдержадміністрації та службами району Закону України «Про звернення громадян» за підсумками 2015 року повідомила на апаратній нараді начальник відділу роботи із зверненнями громадян Гончаренко Олена.

До Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації у 2015 році надійшло 5471 звернення громадян, з них письмових -3809 (69,6%), усних -  1662 (30,4 %), (за 2014 рік відповідно – 3082, з них письмових - 1597 (52,0%), усних - 1485 (48,0 %). У порівнянні з минулим роком загальна кількість звернень збільшилась на 2389 звернень, або на 43,6 %.

 За звітний період надійшло на виконання з Київської міської державної адміністрації – 2962 (54,2%) звернення, з них 1836 доручень голови Київської міської державної адміністрації, від народних депутатів України -48 звернень, депутатів Київради - 285 звернень, від органів прокуратури – 40 звернень, від інших органів і організацій - 95 звернень, безпосередньо від громадян – 2041 (37,3 %) звернень.

 В 2015 р. до Оболонської РДА надійшло 838 колективних звернень, частка яких складає 15,3 % від загальної кількості. У порівнянні з 2014 роком (401 колективне звернення) загальна кількість колективних звернень збільшилась на 437 звернень або 52,0%.

З урахуванням колективних звернень до Оболонської РДА звернулось 28354 громадянина, які в своїх листах порушили 6887 питань. За аналогічний період минулого року з урахуванням колективних звернень до райдержадміністрації звернулось 12500 громадян.

Громадяни звертались передусім із заявами щодо вирішення конкретних життєвих питань (93,8 %), та скаргами (6,2 %).

Як свідчить аналіз, серед основних питань, що порушували громадяни у своїх зверненнях у 2015 році чільне місце займають питання житлово-комунального господарства - 3507 (51,0 %) від загальної кількості порушених питань (в 2014 році цей показник становив-1865 (47,0%). Питання соціального захисту в 2015 році займають друге місце, їх надійшло – 1089 (16,0%) в порівнянні з 2014 роком - 265 (6,7%).Питання житлової політики серед інших складають – 5,4% (370 - звернень), в 2014 році - 412 (10,3 %).

Питання сім’ї, дітей, молоді, опіки складають – 4,0%, питання забезпечення законності та правопорядку складають – 2,4%, питання освіти - 2,0%, транспорту та зв’язку - 1,5 %, питання охорони здоров’я - 1,3%, питання праці і заробітної плати – 1% від загальної кількості.

          Співвідношення основних питань житлово-комунального господарства, які порушували громадяни у зверненнях за 2015 рік 

Питання ЖКГ

2015 рік

2014 рік

- благоустрій території,

облаштування дитячих майданчиків

509   (14,5 %)

346   (18,7 %)

- ремонт будинків, дахів

330   (9,4 %)

152   (8,2 %)

- оплата квартир та комунальних послуг

325   (9,3 %)

241   (13,0 %)

- питання водопостачання

300   (8,5 %)

186   (10,0 %)

- встановлення лічильників води, тепла

162   (4,6 %)

- робота ЖЕД, ЖБК

215   (6,1 %)

151   ( 8,1 %)

- ремонт ліфтів

123   (3,5 %)

  32   (1,7 %)

- опалення, теплопостачання

114   (3,3 %)

136   (7,3 %)

- ремонт сантехнічного обладнання та  комунікацій

   92   (2,6 %)

  34  (1,8 %)

- електропостачання, освітлення

   56   (1,6 %)

  64   (3,4 %)

 На особистих прийомах у 2015 році керівництвом районної державної адміністрації прийнято 445 мешканців району, що становить 8,1 % від загальної кількості звернень.

Головою районної державної адміністрації в 2015 році проведено 42 прийома громадян, на яких прийнято 270 мешканців району, з них 24 особистих прийома громадян, на яких прийнято 181 мешканець, 18 виїзних прийомів, на яких звернулося 89 мешканців району та вісім прямих („гарячих”) телефонних лінії, під час яких звернулося 37 громадян.

          Громадяни звертались з наступних питань:

- з питань житлово-комунального господарства                     147

- житлових питань                                                                   86

- питання оренди приміщень                                                    32

- питання соціального захисту                                                 13

- благоустрій території району                                                 11

- питання роботи МАФів                                                            9

- питання  дотримання законності та правопорядку                 8

- питання землекористування                                                  1

Крім того, за дорученням голови КМДА за звітний період до Оболонської РДА надійшло на розгляд 760 звернень від громадян – учасників АТО або членів їхніх родин щодо надання матеріальної допомоги та встановлення пільг для покриття витрат на оплату житлово-комунальних послуг, житлових питань, надання матеріальної допомоги. Оформлено щомісячну адресну матеріальну допомогу для покриття витрат на оплату житлово-комунальних послуг – 629 особам.

Усі звернення пільгових категорій громадян, учасників АТО та їх сімей розглядалися особисто головою райдержадміністрації, надавались відповідні доручення щодо розгляду цих звернень, виконання яких контролюється до розв’язання питання в межах чинного законодавства у визначені терміни.

На виконання окремого доручення Київського міського голови Кличка В.В. з вересня місяця 2014 року (кожен понеділок та вівторок) провідний юрисконсульт Центру правової допомоги киянам, які опинились в складних життєвих обставинах, проводить прийом та надає правові консультації, безоплатну правову допомогу малозабезпеченим мешканцям району, та бере участь особистому прийомі голови райдержадміністрації. Юристом з Центру правової допомоги киянам надано безкоштовно 460 юридичних консультацій  малозабезпеченим мешканцям Оболонського району.

Графіки особистого прийому громадян та проведення прямих (“гарячих”) телефонних ліній керівництвом Оболонської РДА розміщено на інформаційному стенді та на офіційному веб-сайті Оболонської райдержадміністрації.

На виконання Закону України від 02.07.2015 № 577 “Про внесення змін до Закону України “Про звернення громадян” щодо електронного звернення та електронної петиції” утворено додаткову поштову скриньку для отримання звернень з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронне звернення). Громадяни можуть звернутися до Оболонської РДА із зверненнями, викладеними у довільній формі, надіславши їх на електронну адресу vzg.obolonrda@ukr.net, яка розміщена на офіційному веб-сайті Оболонської райдержадміністрації у рубриці “Звернення громадян”. Також у рубриці викладено вимоги до оформлення звернень відповідно до Закону України “Про звернення громадян”.

Відповідно до затвердженого графіка проведено 12 перевірок організації роботи із зверненнями громадян в структурних підрозділах райдержадміністрації та 12 виїзних днів контролю по перевірці стану виконання доручень голови КМДА. У день контролю працівник управління з питань звернень громадян КМДА спільно з представником Оболонської райдержадміністрації виїжджає за адресами, вказаними у зверненнях громадян, та перевіряє дійсний стан виконання доручень керівництва. За результатами проведення дня контролю складаються акти, один з яких надається до Київської міської державної адміністрації.

Продовжує свою роботу постійно діюча комісія з питань розгляду звернень громадян (в 2015 році проведено 11 засідань комісії, на яких розглянуто 11 звернень громадян). За результатами засідань комісії складались протоколи та за необхідністю надавались доручення.

Система контролю в Оболонській районній в місті Києві державній адміністрації за своєчасним та якісним розглядом звернень громадян, передбачає щотижневе попереднє нагадування відділам та управлінням про надходження кінцевих термінів розгляду звернень, готується інформація щодо порушення термінів розгляду звернень для доповіді керівництву райдержадміністрації. Інформація про роботу із зверненнями громадян постійно розміщується на веб-сайті Оболонської райдержадміністрації.

Аналізуючи звернення громадян, які надходять до Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації, ми маємо можливість виявляти найбільш проблемні питання життєдіяльності в районі, вивчати найбільш нагальні проблеми мешканців району, а також знаходити шляхи їх вирішення.


Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux