Про стан виконання структурними підрозділами РДА Закону України «Про звернення громадян» доповіла на засіданні Колегії РДА Валентина Танцюра
Доповідаючи на засіданні Колегії Оболонської райдержадміністрації, що відбулась сьогодні в актовій залі РДА, Танцюра Валентина Петрівна – начальник відділу роботи із зверненнями громадян повідомила присутнім про стан виконання структурними підрозділами райдержадміністрації та службами району Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України № 109/2008 від 07.02.2008р. «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади і місцевого самоврядування» за підсумками 2014 року.
В Оболонській районній в місті Києві державній адміністрації робота із зверненнями громадян проводилась у відповідності до вимог Конституції України, Закону України „Про звернення громадян”, Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” та Плану заходів організації роботи із зверненнями громадян по виконанню Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008, затвердженого головою Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації на 2014 рік.
За 2014 рік до Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації надійшло на розгляд 3082усних та письмовихзвернень громадян, що на 533 звернень менше у порівнянні з 2013 роком , в яких порушено близько 4000 питань різної тематичної спрямованості.
Із загальної кількості звернень 1597 (52,0%) надійшло поштою та 1485 (48,0 %) отримано на особистому прийомі.
За звітний період надійшло на виконання з Київської міської державної адміністрації – 760 (24,7%) звернень, з них 155 доручень голови Київської міської державної адміністрації, від Народних депутатів України -72 звернення, депутатів Київради- 60 звернень, від органів прокуратури – 92 (3,0%) звернень, від інших органів і організацій- 44 звернення, безпосередньо від громадян – 2054 (67,0 %) звернень.
В 2014 році до Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації надійшло 401 колективне звернення, частка яких становить 13,0 % від загальної кількості звернень ( за 2013 рік - 423 (11,7%) колективних звернень). У порівнянні з 2013 роком кількість колективних звернень зменшилась на 22.
З урахуванням колективних звернень до районної державної адміністрації звернулось 12500 громадян.
Громадяни звертались передусім із заявами щодо вирішення конкретних життєвих питань (97,6 %), та скаргами (2,4 %).
Основна тематика питань, які мешканці району порушували у своїх зверненнях за 2014 рік, не мала суттєвих змін порівняно з 2013 роком. Найгостріші проблеми, що турбують мешканців району, - це питання житлово-комунального господарства - 1865 (47,0 %) від загальної кількості порушених питань (в 2013 році цей показник становив - 1841 (36,4%). Питання житлової політики серед інших займають другу позицію, їх надійшло 412 (10,3 %), в 2013 році – 592 (11,7%). Не менш важливими для мешканців району є питання соціального захисту, їх надійшло – 265 (6,7%),питання оренди приміщень - 4,7%, питання торгівлі - 4,3%, питання забезпечення законності та правопорядку –2,4%,транспорту та зв’язку - 2,0%, питання охорони здоров’я та освіти відповідно - 1,4% та 2,4%, питання будівництва – 1,2 %.
Найгостріші проблеми, що турбують мешканців району, - це питання житлово-комунального господарства та благоустрою, які складають 47,0 % від загальної кількості порушених питань.
Характер основних питань житлово-комунального господарства, які порушували громадяни у зверненнях за 2014 -2013 роки :
Питання ЖКГ |
2014 рік |
2013 рік |
Благоустрій території, облаштування дитячих майданчиків |
296 (16,0 %)
|
377 (20,0%) |
Оплата квартир та комунальних послуг |
241 (13,0 %) |
156 (8,5 %) |
Питання водопостачання, встановлення лічильників води |
186 (10,0 %)
|
123 ( 6,7 %)
|
Робота ЖЕК, ЖБК |
151 ( 8,1 %) |
102 (5,5 %) |
Ремонт будинків, дахів |
152 (8,2 %) |
185 (10,0 %) |
Опалення, теплопостачання |
136 (7,3 %) |
87 (4,7 %) |
Електропостачання, освітлення |
64 (3,4 %) |
62 (3,4 %) |
Незадовільний санітарний стан прибудинкової території |
50 (2,7 %) |
74 (4,0 %) |
Ремонт ліфтів |
32 (1,7 %) |
32 (1,7 %) |
Ремонт сантехнічного обладнання та комунікацій |
34 (1,8 %)
|
62 (3,4 %)
|
Перебудова квартир, балконів |
29 (1,6 %) |
52 (3,0 %) |
Співвідношення основних питань житлово-комунального господарства, які порушували громадяни у зверненнях за 2014 рік.
Особисті та виїзні прийоми громадян керівництвом Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації проводилися згідно із ст. 22 Закону України „Про звернення громадян” та графіком, затвердженим головою райдержадміністрації. На особистих прийомах у 2014 році керівництвом районної державної адміністрації прийнято 845 мешканців району, що становить 27,4 % від загальної кількості звернень.
Головою районної державної адміністрації в 2014 році проведено 61 особистий прийом громадян, на яких прийнято 503 мешканця району та 5 прямих („гарячих”) телефонних лінії, під час яких звернулося 40 громадян з наступних питань:
- з питань житлово-комунального господарства - 267
- житлових питань - 123
- питання оренди приміщень - 39
- питання соціального захисту - 21
- питання охорони здоров»я - 16
- питання транспорту - 14
- питання праці - 14
- аграрної політики та земельних відносин - 5
- питання торгівлі - 2
- питання підприємницької діяльності - 2
Головою райдержадміністрації забезпечувався першочерговий особистий прийом інвалідів Великої Вітчизняної війни, ветеранів війни та праці, жінок, яким присвоєно почесне звання України „Мати-героїня” та інших пільгових категорій.
За 2014 рік до Оболонської райдержадміністрації від пільгових категорій населення надійшло 189звернень, що становить 6,0 % від загальної кількості, з них від інвалідів та ветеранів війни надійшло 32 звернення. У зверненнях громадян пільгових категорій на першому місці перебувають питання житлово-комунального господарства - 88, на другому – житлові питання - 87 звернень, питання соціального захисту-36, питання охорони здоров’я - 18, питання землекористування-5, питання транспорту -4.
Турбота про ветеранів, пенсіонерів, багатодітних сімей та інших малозабезпечених мешканців району є пріоритетним напрямком діяльності Оболонської райдержадміністрації.
Так, за заявами громадян пільгових категорій вирішено позитивно:
- надана фінансова допомога на лікування сина;
- поліпшені житлові умови 2-м багатодітним сім’ям;
- видано ордер дитині-сироті на 1-кімнатну квартиру поточного звільнення;
- видано ордер сім’ї матері-героїні на 3-кімнатну квартиру;
- інваліду ІІ групи надано безоплатне місце для збереження автомобіля на тимчасовій автостоянці поблизу будинку;
- сім’ї інвалідів ІІ групи з дитинства надано путівки в санаторій «Салют» м. Одеса для оздоровлення сина – інваліда І групи з дитинства;
- виконано підключення газової плити в квартирі інваліда 2 групи;
- облаштовано будинок за адресою: вул.Лайоша Гавро, 5а, пандусом;
- інваліду ІІ групи проведено безкоштовно заміну лічильників холодного та гарячого водопостачання;
- на звернення громадянки, яка проживає по вул. Івашкевича, 3, виконано герметизацію стиків зовнішніх панелей методом поверхневої герметизації.
На виконання окремого доручення Київського міського голови Кличка В.В. в приймальні громадян райдержадміністрації з жовтня місяця 2014 року (кожен понеділок та вівторок) веде прийом юрист з «Центру правової допомоги киянам» при Київській міській раді, який постійно надає безоплатні юридичні консультації малозабезпеченим мешканцям району.
За звітний період управлінням праці та соціального захисту населення було видано 9 направлень до структурного підрозділу комунального підприємства „Госкомобслуговування” „Центр правової допомоги киянам, які опинилися у складних життєвих обставинах” для отримання безоплатної правової допомоги. Крім цього, юристом з Центру правової допомоги киянам надано безкоштовно юридичних консультацій 379 малозабезпеченим мешканцям Оболонського району.
Відповідно до затвердженого графіка проведено 12 перевірок організації роботи із зверненнями громадян в структурних підрозділах райдержадміністрації з наданням методичної та практичної допомоги – доведення нового в законодавстві з питань розгляду звернень громадян .
За звітний період проведено 12 виїзних днів контролю по перевірці стану виконання доручень голови Київської міської державної адміністрації з залученням відділу контролю управління з питань звернень громадян КМДА.
Продовжує свою роботу постійно діюча комісія з питань розгляду звернень громадян (в 2014 році проведено 11 засідань комісії). За результатами засідань комісії складались протоколи та за необхідністю надавались доручення.
Система контролю в Оболонській районній в місті Києві державній адміністрації за своєчасним та якісним розглядом звернень громадян передбачає щотижневе попереднє нагадування відділам та управлінням про надходження кінцевих термінів розгляду звернень, готується інформація щодо порушення термінів розгляду звернень керівництву райдержадміністрації.
Аналіз звернень громадян, розглянутих структурними підрозділами Оболонської райдержадміністрації та комунальними підприємствами району, у 2014 році
№ з/п |
Структурні підрозділи |
Кількість звернень (всього) |
Від загальної кількості звернень, (%) |
Отримано за дору- ченням вищих органів влади |
Вирі- шено пози- тивно
|
Дано роз’яснен ня
|
1 |
Управління житлово-комунального господарства |
456 |
15,0 |
238 |
54 |
402 |
2 |
Відділ обліку та розподілу житлової площі |
252 |
8,2 |
112 |
20 |
232 |
3 |
Управління будівництва, архітектури та землекористування |
246 |
8,0 |
75 |
48 |
198 |
4 |
Відділ контролю за благоустроєм |
242 |
8,0 |
108 |
46 |
196 |
5 |
Служба у справах дітей |
216 |
7,0 |
7 |
168 |
48 |
6 |
Управління праці та соціального захисту населення |
159 |
5,2 |
103 |
19 |
140 |
7 |
Відділ торгівлі та споживчого ринку |
153 |
5,0 |
74 |
25 |
128 |
8 |
Відділ з питань майна комунальної власності |
139 |
4,5 |
29 |
11 |
128 |
9 |
Управління освіти |
123 |
4,0 |
43 |
20 |
103 |
10 |
Сектор транспорту, енергетики та зв»язку |
91 |
3,0 |
55 |
17 |
74 |
11 |
Сектор з питань опікунства |
72 |
2,3 |
4 |
49 |
23 |
12 |
Відділ з питань надзвичайних ситуацій |
43 |
1,4 |
30 |
6 |
37 |
13 |
Сектор екології |
37 |
1,2 |
26 |
1 |
36 |
14 |
Відділ з питань внутрішньої політики та зв»язків з громадськістю |
35 |
1,1 |
20 |
8 |
27 |
15 |
Управління охорони здоров»я |
27 |
1,0 |
7 |
3 |
24 |
16 |
КП «Житлосервіс «Приозерне» |
275 |
9,0 |
146 |
37 |
238 |
17 |
КП «Житлосервіс «Оболонь» |
268 |
8,7 |
135 |
35 |
233 |
18 |
КП «Житлосервіс «Куренівка» |
197 |
6,4 |
121 |
31 |
166 |
19 |
КП «Служба замовника житлово-комунальних послуг» |
190 |
6,2 |
136 |
17 |
173 |
20 |
КП «Оболоньжитлоексплуатація |
23 |
1,0 |
13 |
2 |
21 |
21 |
КП «ШЕУ по ремонту та утриманню автошляхів та споруд на них» |
24 |
1,0 |
14 |
9 |
15 |
Аналіз звернень громадян, які надходять до Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації, надає можливість виявляти найбільш проблемні питання життєдіяльності району і його мешканців та знаходити шляхи їх вирішення.