Ознайомитись із роботою Центру обслуговування клієнтів Київенерго завітали представники міської та районної влади
До Центру обслуговування клієнтів Київенерго, що знаходиться в Оболонському районі за адресою: вул. Тимошенка, 18, з робочим візитом завітали представники Київської міської державної адміністрації та депутати Київради. Голова Оболонської РДА Олександр Цибульщак, перший заступник голови Олег Бойченко разом із поважними гостями ознайомились із роботою Центру, поспілкувались із його працівниками та клієнтами.
Ще півроку тому це була звичайна бойлерна. Зараз - найсучасніший центр з прийому громадян. Завдяки встановленню новітнього обладнання вдалось звільнити більшу частину будівлі. У приміщенні два зали. Спочатку люди отримують першу консультацію та записуються в електронну чергу. В другому залі проходить безпосередній прийом громадян. 16 операторів готові надати допомогу та відповісти на всі питання. Взагалі, підхід до людини, як до поважного клієнта проявляється навіть у дрібницях: вода та кава в залі очікування, туалети, зручні меблі.
За словами співробітників головна проблема таких центрів — це їх кількість. Їх мало. Зранку ще можуть створюватись черги. Але керівництво працює над поліпшенням обслуговування. Розробляюється гнучкий графік, вивчають побажання клієнтів. Працюють і над тим, аби спростити процедуру повірки лічильників: достатньо буде просто зателефонувати та викликати майстрів.