Отримати витяги з кадастрів та реєстрів Києва стане легше
Діджиталізація послуг у столиці триває, зокрема послуг Департаменту містобудування та архітектури Київської міської державної адміністрації.
Про це повідомив заступник директора департаменту Юрій Тацій.
Оплатити комуналку з комп'ютера, поповнити транспортну карту з телефона, підписати електронну петицію – ще 10 років тому це вважалось фантастикою.
– Наразі ми працюємо над тим, щоб полегшити для киян отримання адміністративних послуг, які для цього переводимо в електронний вигляд. Це чітка програма, яка найближчим часом має дати перші результати, – сказав Юрій Тацій.
За його інформацією, наразі:
- до системи «SMART-місто» інтегрується інформація, і, як результат, кадастрові карти, реєстри та генеральний план подаватимуть у зручній та зрозумілій формі;
- реалізується проект, відповідно до якого сайт «Містобудівний кадастр м. Києва» отримає новий функціонал і стане зручнішим у роботі.
– Також плануємо для цього ресурсу налагодити взаємодію з інформаційно-аналітичною системою «Управління майновим комплексом територіальної громади міста Києва» та удосконалити структуру просторових даних у кадастрі, – пояснив Юрій Тацій.
Нагадаємо, що раніше у Департаменті також заявляли про намір провести паспортизацію вулиць, об’єктів будівництва та фасадів.
vechirniy.kyiv.ua