Портал в режимі тестування та наповнення
Меню
  • Доступність
  • A-
    A+
  • Стара версія
Оболонська районна в місті Києві державна адміністрація
офіційний вебпортал

Особливості науково-природничої освіти дошкільників

Опубліковано 28 січня 2019 року о 09:29

Особливості науково-природничої освіти дошкільників, або чому так необхідна STREAM-освіта? Це тема семінару для директорів та вихователів-методистів ЗДО, який відбувся на базі СШ №194 «Перспектива» щодо запровадження STREAM-освіти в практику роботи закладів дошкільної освіти Оболонського району м. Києва.

Метою семінару було сформувати цілісне уявлення про місце STREAM в освітньому процесі, з’ясувати алгоритм дій педагога щодо впровадження технології, ознайомити учасників із науковими підходами та авторськими технологіями реалізації STREAM-освіти.

З особливостями науково-природничої освіти дошкільників директорів та вихователів-методистів ознайомила Катерина Крутій, доктор педагогічних наук, професор кафедри дошкільної та початкової освіти Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського.

Дитина  «мислить образами, барвами, звуками», тому варто використовувати образне мислення дитини для гармонійного пізнання навколишнього світу, активізації творчих можливості дітей, бо у подальшому житті надолужити втрачене буде практично неможливо. Малята «живуть у світі емоцій», тому варто активізувати їх, здивувати дитину, налаштувати на милування довкіллям. Адже здивування часто стає першою сходинкою до активного зацікавленого пізнання світу, дослідження явища, експериментування. Подив є одним з важливих мотивів до пізнання нового, невідомого, відкриття цікавих властивостей об’єктів, подальшого використання їх з власною метою.

В цьому допоможе програма з розвитку інженерного мислення «Стежинки у Всесвіт», яку презентували педагогам на семінарі. У центрі даної програми – дитина – обдарована особистість, тобто така, яка самостійно, в силу власних вікових  і психофізіологічних особливостей, обирає свої дії та рішення, усвідомлює власну відповідальність перед собою, колективом за результати своєї діяльності.

Особливості блоково-тематичного планування за інтегрованим підходом розкрила Ірина Стеценко, науковий співробітник Міжнародного науково-навчального центру інформаційних технологій та систем Національної академії наук України та Міністерства освіти і науки України, автор технології «Логіки світу» для дітей від 4 до 12 років та Андрієнко Інна, вихователь-методист ЗДО № 545 м. Києва.

За інформацією управління освіти


Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux