Оператор не має значення: в Україні запрацювала послуга перенесення мобільного номера
З 1 травня 2019 року в Україні почала працювати послуга з перенесення абонентського номера (ППН) на мережах мобільного стільникового зв’язку. Це означає, що абоненти отримали можливість вільно переходити від одного мобільного оператора до іншого, при цьому зберігаючи за собою власний абонентський номер.
Про це повідомляє офіційний портал Нацкомісії, шо здійснює державне регулювання у сфері зв’язку та інформатизації (НКРЗІ).
- Перше травня 2019 року є днем, коли в Україні відбувся запуск нової телекомунікаційної послуги, що дозволяє абонентам вільно змінювати оператора та отримувати телекомунікаційні послуги зі збереженням власного абонентського номера,- говориться у повідомленні.
анізаційних та правових проблем ППН.
НКРЗІ визначила організацію Адміністратора центральної бази даних, який здійснює централізоване технічне адміністрування та перенесених абонентських номерів. Ним стало державне підприємство «Український державний центр радіочастот»
Оператори стільникового зв’язку, у свою чергу, провели значні роботи з дообладнання своїх мереж та побудували локальні бази даних перенесених номерів. Також здійснили їх налаштування й тестування, і успішно провели дослідну експлуатацію процесу надання ППН спільно з Адміністратором ЦБД.
Таким чином, споживачі отримали можливість вільно обирати мережу оператора для отримання телекомунікаційних послуг із збереженням номера.
Це сприятиме розвитку конкурентного середовища та підвищенню якості послуг, а також наближає Україну до виконання угоди про Асоціацію з ЄС.
Детальну інформацію про порядок та умови отримання ППН абоненти зможуть отримати на офіційному веб-сайті НКРЗІ у розділі «Споживачам послуг» - підрозділ «Послуга з перенесення абонентського номера (ППН)».
vechirniykiev.com.ua