Оголошення про проведення конкурсу з призначення управителя багатоквартирних будинків в Оболонському районі міста Києва
Опубліковано 25 грудня 2024 року о 07:43
Відповідно до Порядку проведення конкурсу з призначення управителя багатоквартирного будинку, затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 13.06.2016 № 150, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 24.06.2016 за № 893/29023, розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 03 березня 2020 року № 389 «Про організаційні заходи щодо проведення конкурсу з призначення управителя багатоквартирного будинку, в якому не створено об’єднання співвласників багатоквартирного будинку, співвласники якого не прийняли рішення про форму управління багатоквартирним будинком» (в редакції розпорядження начальника Київської міської військової адміністрації від 14 листопада 2024 року № 1311), та розпорядження Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації від 17.12.2024 № 868 «Про затвердження конкурсної документації для проведення конкурсу з призначення управителя багатоквартирних будинків в Оболонському районі міста Києва», Оболонська районна в місті Києві державна адміністрація оголошує про проведення конкурсу з призначення управителя багатоквартирних будинків в Оболонському районі м. Києва, перелік яких додається.
1. |
Інформація про організатора конкурсу: |
|
1.1. |
Найменування: |
Оболонська районна в місті Києві державна адміністрація |
1.2. |
Місцезнаходження: |
04205, м. Київ, вул. Левка Лук'яненка, буд. 16 |
1.3. |
Особа, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками конкурсу: |
Держановська Олена Чеславівна - головний спеціаліст відділу приватизації державного житлового фонду та сприяння створення ОСББ управління житлово-комунального господарства Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації, секретар комісії, телефон (044) 418-20-61Електронна адреса: [email protected] |
2. |
Критерії оцінки конкурсних пропозицій |
|
3. |
Вимоги до конкурсних пропозицій та перелік документів, оригінали або копії яких подаються учасниками конкурсу для їх оцінювання |
Для участі у конкурсі учасники конкурсу подають його організатору заяву, згідно з додатком 4 до Конкурсної документації, у якій зазначають:фізичні особи - підприємці - прізвище, ім’я, по батькові, реєстраційний номер облікової картки платника податків, серію та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків, повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті про право здійснювати платежі за серією та номером паспорта);юридичні особи - повне найменування, код за ЄДРПОУ. |
4. |
Дата огляду об’єкта конкурсу та доступу до них |
Організатор конкурсу організовує огляд учасникам об’єкту конкурсу (додаток 2) та забезпечує фізичний доступ до нього: з 06 січня 2025 року до 10 січня 2025 року, щоденно з 10:00 до 16:00.Учасники конкурсу, які бажають взяти участь у огляді об’єкта конкурсу, повідомляють про це секретаря конкурсної комісії не пізніше ніж за 1 (один) робочий день до огляду. |
5. |
Інша інформація, передбачена Порядком |
Інформацію про:- наявність та загальний обсяг заборгованості співвласників за послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій (на 01 грудня 2024 року) - 181 425 581,78 грн;- невиконані зобов’язання щодо проведення перерахунку розміру плати за послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій у разі перерви в їх наданні, ненадання або надання не в повному обсязі – відсутні. |
6. |
Способи і місце отримання конкурсної документації |
Конкурсна документація надається особисто або надсилається поштою організатором конкурсу його учаснику протягом трьох робочих днів після надходження від учасника заяви про участь у конкурсі, у якій зазначається спосіб надання конкурсної документації. |
7. |
Плата за участь у конкурсі |
Не встановлюється |
Додаток 4
до Конкурсної документації
На фірмовому бланку учасника конкурсу
Організатору конкурсу
Голові Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації
Кирилу ФЕСИКУ
Заява на участь у конкурсі
з призначення управителя багатоквартирного будинку
Я/Ми, _____________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________,
(для фізичних осіб - підприємців - прізвище, ім’я, по батькові, реєстраційний номер облікової картки платника податків, серію та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків, повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті про право здійснювати платежі за серією та номером паспорта); для юридичних осіб - повне найменування, код за ЄДРПОУ)
що зареєстрований(-і) за адресою: __________________________________________________
________________________________________________________________________________
(юридична та поштова адреси)
ознайомившись з інформацією, розміщеною в оголошенні про проведення конкурсу з призначення управителя, заявляю/заявляємо про участь у конкурсі з призначення управителя по об’єкту конкурсу: _____________________________________________________________
(назва об’єкта конкурсу)
Конкурсну документацію прошу/просимо надати: _____________________________________
________________________________________________________________________________
(спосіб надання конкурсної документації)
До заяви додаються документи, які підтверджують наявність у штаті щонайменше одного найманого працівника, який пройшов професійну атестацію на відповідність кваліфікаційним вимогам професії «менеджер (управитель) житлового будинку (групи будинків)» (для управителя - юридичної особи), або документи, що підтверджують проходження професійної атестації або наявність у штаті за трудовим договором щонайменше одного найманого працівника, який пройшов професійну атестацію на відповідність кваліфікаційним вимогам професії «менеджер (управитель) житлового будинку (групи будинків)» (для управителя - фізичної особи - підприємця) (з 01 січня 2019 року), а саме: ________________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________.
_______________ _______________ __________________
(посада) (підпис) (Ім’я ПРІЗВИЩЕ)
Додаток 5
до Конкурсної документації
Інформація та документи,
які підтверджують рівень забезпеченості учасника конкурсу матеріально-технічною базою
На підтвердження рівня забезпеченості матеріально-технічною базою учасник конкурсу має надати:
-
Оригінал довідки про наявність матеріально-технічної бази на фірмовому бланку за формою 1 цього додатку.
Форма 1
ДОВІДКА
про наявність матеріально-технічної бази
№ з/п |
Найменування |
Рік придбання (вводу в експлуатацію) |
Кількість одиниць одного типу обладнання |
Приналежність (власне/ користування) |
Наявність договорів на технічне обслуговування (так/ні) |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
|
|
|
|
|
|
-
Для підтвердження достовірності інформації, зазначеної в довідці (Форма 1), - завірені підписом уповноваженої особи учасника конкурсу та його печаткою (за наявності) копії документів, які підтверджують право власності або право користування зазначеним у довідці майном.
Документами для підтвердження права власності можуть бути:
для транспортних засобів – свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу;
для будівельної чи іншої важкої техніки – свідоцтво про реєстрацію машини;
для нерухомого майна – свідоцтво про право власності або інформаційна довідка з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно;
для технологій – сертифікати, свідоцтва, патенти, тощо;
для іншого рухомого майна, яке не підлягає державній реєстрації, - договори купівлі-продажу, або акти приймання-передачі такого майна, або інвентаризаційні листи, або оборотно-сальдова відомість, тощо.
Документами для підтвердження права користування майном можуть бути розпорядчі документи, акти приймання-передачі, договори оренди (найму), лізингу, позики, позички чи інші договори, предметом яких є передача майна у тимчасове користування від власника до учасника конкурсу або субпідрядника (співвиконавця) учасника, спроможності якого залучаються, тощо.
-
Оригінал довідки довільної форми, яка містить інформацію про розміщення адміністративних та виробничих приміщень, засоби зв’язку та банківські реквізити учасника конкурсу
Додаток 6
до Конкурсної документації
Інформація та документи,
які підтверджують наявність в учасника конкурсу персоналу,
що відповідає кваліфікаційним вимогам до професій працівників та має необхідні знання і досвід (з урахуванням договорів щодо залучення співвиконавців)
На підтвердження наявності персоналу, що відповідає кваліфікаційним вимогам до професій працівників та має необхідні знання і досвід (з урахуванням договорів щодо залучення співвиконавців) учасник конкурсу має надати:
-
Оригінал довідки щодо наявності в штаті учасника конкурсу працівників відповідних виробничих професій, які відповідають кваліфікаційним вимогам та мають відповідні знання і досвід з урахуванням договорів із залучення співвиконавців не меншим терміну надання послуг, на фірмовому бланку за формою 1 цього додатку.
Форма 1
ДОВІДКА
про наявність персоналу, що відповідає кваліфікаційним вимогам до професій працівників та має необхідні знання і досвід
№ з/п |
ПІБ |
Підстава, на якій працює працівник: трудовий договір (у штаті), договір цивільно-правового характеру |
Спеціальність |
Кваліфікація |
Розряд |
Досвід роботи (років/ місяців) |
|||
ІІІ |
ІV |
V |
VІ |
||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
7 |
8 |
|||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-
Завірені підписом уповноваженої особи учасника конкурсу та його печаткою (за наявності) копії документів, що підтверджують наявність працівників зазначених у довідці: накази або витяги з наказів, або трудові книжки, або цивільно-правові угоди, або інші документи, що пов’язують конкретного працівника із його роботою в учасника конкурсу, з/або урахуванням договорів щодо залучення співвиконавців.
-
Окремо підтвердження наявності таких працівників робітничих професій:
-
слюсар-сантехнік (розряд не нижче 3);
-
електрик (розряд не нижче 3);
-
покрівельник (розряд не нижче 3);
-
столяр/тесляр (розряд не нижче 3);
-
тракторист.
-
Для працівників, зайнятих на роботах, що потребують отримання відповідного допуску – завірені підписом уповноваженої особи учасника конкурсу та його печаткою (у разі наявності) копії документів, що підтверджують їх отримання.
-
У разі залучення підрядних організацій з виконання окремих видів послуг, які передбачені наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 27 липня 2018 року № 190, необхідно надати оригінал довідки підрядної організації про наявний персонал за вищенаведеною формою.
Додаток 7
до Конкурсної документації
Інформація та документи,
які підтверджують фінансову спроможність учасника конкурсу
На підтвердження фінансової спроможності, учасник конкурсу має надати:
-
Завірену підписом уповноваженої особи учасника конкурсу та його печаткою (за наявності) копії фінансової звітності, яка повинна складатися з: балансу (звіту про фінансовий стан), звіту про фінансові результати (звіту про сукупний дохід), звіту про рух грошових коштів, звіту про власний капітал і приміток до фінансової звітності, за попередній рік та останній звітний період поточного року.
Для мікропідприємств, малих підприємств, непідприємницьких товариств, - скорочена за показниками фінансова звітність у складі балансу та звіту про фінансові результати, за попередній рік та останній звітний період поточного року.
-
Оригінал довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, видану не раніше ніж за 10 днів до дати оголошення конкурсу.
-
Оригінал довідки з обслуговуючого банку про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами, виданої не раніше ніж за 10 (десять) днів до дати оголошення конкурсу.
-
Оригінал довідки з обслуговуючого банку, про наявність на рахунку станом на 25 число місяця, що передує місяцю подання конкурсних пропозицій, обігових коштів.
-
-
Звертаємо увагу!
-
До конкурсу не допускаються учасники, не спроможні фінансово забезпечити надання послуг, а саме:
-
учасник, на рахунку якого станом на 25 число місяця, що передує місяцю подання конкурсних пропозицій, менше 20 % обігових коштів для покриття середньомісячних витрат, необхідних на управління об’єктом конкурсу;
-
учасник, співвідношення дебіторської заборгованості до кредиторської заборгованості якого за даними балансу на останню звітну дату складає 1,0.
Додаток 8
до Конкурсної документації
Інформація та документи,
які підтверджують наявність досвіду роботи з надання послуг у сфері житлово-комунального господарства
На підтвердження наявності досвіду роботи з надання послуг у сфері житлово-комунального господарства, учасник конкурсу має надати:
-
Оригінал довідки про наявність досвіду роботи з надання послуг у сфері житлово-комунального господарства, на фірмовому бланку, за формою 1 цього додатку.
Форма 1
Довідка
про досвід роботи з надання послуг у сфері житлово-комунального господарства (утримання будинків і споруд та прибудинкових територій)
№ з/п |
Досвід роботи |
Кількість років |
1. |
Від 2 до 5 років (вказати) |
|
2. |
Більше 5 років (вказати) |
|
|
|
|
Додаток 9 |
|
|
|
до Конкурсної документації |
|
|
|
(Додаток подається учасником на фірмовому бланку у вигляді, наведеному нижче) |
|
|
|
|
|
Розрахунок вартості обов’язкових робіт (послуг), які включаються до складу витрат на утримання багатоквартирного будинку та прибудинкової території, що входять до ціни об’єкта конкурсу (у разі надання робіт (послуг) власними силами учасника конкурсу) |
||
|
|
|
|
|
назва робіт (послуг) |
||
№ з/п |
Назва показника |
Одиниці виміру |
Загальний обсяг показника |
1 |
2 |
3 |
4 |
І |
Вихідні дані для розрахунку |
|
|
1_1 |
Сумарна загальна площа квартир та нежитлових приміщень у багатоквартирних будинках, в яких надається послуга |
кв.м |
|
1_2 |
Норма/норми обслуговування на 1 одиницю виробничого персоналу: |
|
|
1_2_1 |
|
|
|
1_2_2 |
|
|
|
1_2_3 |
|
|
|
1_3 |
Чисельність виробничого персоналу, який буде забезпечувати надання послуги, в тому числі: |
ос. |
|
1_3_1 |
|
|
|
1_3_2 |
|
|
|
1_3_3 |
|
|
|
1_4 |
Місячні тарифні ставки (посадові оклади) виробничого персоналу, у тому числі: |
грн |
|
1_4_1 |
|
|
|
1_4_2 |
|
|
|
1_4_3 |
|
|
|
1_5 |
Вартість спецодягу на 1 одиницю виробничого персоналу, у тому числі: |
грн |
|
1_5_1 |
|
|
|
1_5_2 |
|
|
|
1_5_3 |
|
|
|
1_6 |
Вартість інвентарю на 1 одиницю виробничого персоналу, у тому числі: |
грн |
|
1_6_1 |
|
|
|
1_6_2 |
|
|
|
|
|
|
|
1_6_3 |
|
|
|
1_7 |
Вартість матеріалів (відповідно до чинних нормативів надання послуги, крім витрат, на спецодяг та інвентар), у тому числі: |
грн |
|
1_7_1 |
|
|
|
1_7_2 |
|
|
|
1_7_3 |
|
|
|
ІІ |
Розрахунок витрат на місяць |
|
|
2_1 |
Разом фонд оплати праці виробничого персоналу |
грн |
|
2_2 |
Нарахування на заробітну плату (ЄСВ) |
грн |
|
2_3 |
Витрати на спецодяг |
грн |
|
2_4 |
Витрати на інвентар |
грн |
|
2_5 |
Матеріальні витрати (за потреби) |
грн |
|
2_6 |
Інші витрати |
грн |
|
2_7_1 |
Загальновиробничі витрати |
% |
|
2_7_2 |
Загальновиробничі витрати |
грн |
|
2_8_1 |
Адміністративні витрати |
% |
|
2_8_2 |
Адміністративні витрати |
грн |
|
2_9 |
Разом витрат без ПДВ або ЄП |
грн |
|
2_10 |
Вартість робіт (послуг) в розрахунку на 1 кв.м сумарної загальної площі житлових та нежитлових приміщень у багатоквартирних будинках, в яких надається послуга (без ПДВ або ЄП) |
грн |
|
|
|
|
|
|
Керівник |
|
|
|
|
|
|
|
Виконавець |
|
|
|
|
|
Додаток 9 |
|
|
|
до Конкурсної документації |
|
|
|
(Додаток подається учасником на фірмовому бланку у вигляді, наведеному нижче) |
|
|
|
|
|
Розрахунок вартості обов’язкових робіт (послуг), які включаються до складу витрат на утримання багатоквартирного будинку та прибудинкової території, що входять до ціни об’єкта конкурсу (у разі надання робіт (послуг) субпідрядним методом) |
||
|
|
|
|
|
назва робіт (послуг) |
||
№ з/п |
Назва показника |
Одиниці виміру |
Загальний обсяг показника |
1 |
2 |
3 |
4 |
І |
Вихідні дані для розрахунку |
|
|
1_1 |
Сумарна загальна площа квартир та нежитлових приміщень у багатоквартирних будинках, в яких надається послуга |
кв.м |
|
ІІ |
Розрахунок витрат на місяць |
|
|
2_1 |
Вартість робіт (послуг) за договором або кошорисом |
грн |
|
2_8_1 |
Адміністративні витрати |
% |
|
2_8_2 |
Адміністративні витрати |
грн |
|
2_9 |
Разом витрат |
грн |
|
2_10 |
Вартість робіт (послуг) в розрахунку на 1 кв.м сумарної загальної площі житлових та нежитлових приміщень у багатоквартирних будинках, в яких надається послуга (без ПДВ або ЄП) |
грн |
|
|
|
|
|
|
Керівник |
|
|
|
|
|
|
|
Виконавець |
|
|
|
|
|
Додаток 9 |
|
|
|
до Конкурсної документації |
|
|
|
(Додаток подається учасником на фірмовому бланку у вигляді, наведеному нижче) |
|
|
|
|
|
Розрахунок вартості обов’язкових робіт (послуг), які включаються до складу витрат на утримання багатоквартирного будинку та прибудинкової території, що входять до ціни об’єкта конкурсу (у разі надання робіт (послуг) власними силами учасника конкурсута субпідрядним методом) |
||
|
|
|
|
|
назва робіт (послуг) |
||
№ з/п |
Назва показника |
Одиниці виміру |
Загальний обсяг показника |
1 |
2 |
3 |
4 |
І |
Вихідні дані для розрахунку |
|
|
1_1 |
Сумарна загальна площа квартир та нежитлових приміщень у багатоквартирних будинках, в яких надається послуга |
кв.м |
|
1_2 |
Норма/норми обслуговування на 1 одиницю виробничого персоналу: |
|
|
1_2_1 |
|
|
|
1_2_2 |
|
|
|
1_2_3 |
|
|
|
1_3 |
Чисельність виробничого персоналу, який буде забезпечувати надання послуги, в тому числі: |
ос. |
|
1_3_1 |
|
|
|
1_3_2 |
|
|
|
1_3_3 |
|
|
|
1_4 |
Місячні тарифні ставки (посадові оклади) виробничого персоналу, у тому числі: |
грн |
|
1_4_1 |
|
|
|
1_4_2 |
|
|
|
1_4_3 |
|
|
|
1_5 |
Вартість спецодягу на 1 одиницю виробничого персоналу, у тому числі: |
грн |
|
1_5_1 |
|
|
|
1_5_2 |
|
|
|
1_5_3 |
|
|
|
1_6 |
Вартість інвентарю на 1 одиницю виробничого персоналу, у тому числі: |
грн |
|
1_6_1 |
|
|
|
1_6_2 |
|
|
|
|
|
|
|
1_6_3 |
|
|
|
1_7 |
Вартість матеріалів (відповідно до чинних нормативів надання послуги, крім витрат, на спецодяг та інвентар), у тому числі: |
грн |
|
1_7_1 |
|
|
|
1_7_2 |
|
|
|
1_7_3 |
|
|
|
ІІ |
Розрахунок витрат на місяць |
|
|
2_1 |
Разом фонд оплати праці виробничого персоналу |
грн |
|
2_2 |
Нарахування на заробітну плату (ЄСВ) |
грн |
|
2_3 |
Витрати на спецодяг |
грн |
|
2_4 |
Витрати на інвентар |
грн |
|
2_5 |
Матеріальні витрати (за потреби) |
грн |
|
2_6_1 |
Загальновиробничі витрати |
% |
|
2_6_2 |
Загальновиробничі витрати |
грн |
|
2_7 |
Вартість послуги за договором або кошторисом |
грн |
|
2_8_1 |
Адміністративні витрати |
% |
|
2_8_2 |
Адміністративні витрати |
грн |
|
2_9 |
Разом витрат без ПДВ або ЄП |
грн |
|
2_10 |
Вартість робіт (послуг) в розрахунку на 1 кв.м сумарної загальної площі житлових та нежитлових приміщень у багатоквартирних будинках, в яких надається послуга (без ПДВ або ЄП) |
грн |
|
|
|
|
|
|
Керівник |
|
|
|
|
|
|
|
Виконавець |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Додаток 10 |
||
|
|
|
до Конкурсної документації |
||
|
|
|
(Додаток подається учасником на фірмовому бланку у вигляді, наведеному нижче) |
||
|
|
|
|
|
|
|
КОШТОРИС |
||||
|
витрат на утримання багатоквартирного будинку та прибудинкової території |
||||
|
за адресою: ____________________________________ |
|
|||
|
|
|
|
|
|
№ з/п |
Складова витрат на утримання будинку та прибудинкової території та поточний ремонт спільного майна будинку |
Річна сума складової витрат (гривень) |
Місячна сума складової витрат (гривень) |
Місячна сума витрат у розрахунку на 1 кв.метр загальної площі житлових та нежитлових приміщень у будинку (гривень) |
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
|
1. |
Обовязковий перелік робіт (послуг) |
|
|
|
|
1_1 |
Технічне обслуговування внутрішньобудинкових систем водопостачання, водовідведення, теплопостачання, гарячого водопостачання, зливової каналізації, електропостачання |
|
|
|
|
1_2 |
Технічне обслуговування ліфтів |
|
|
|
|
1_3 |
Обслуговування систем диспетчеризації |
|
|
|
|
1_4 |
Обслуговування димових та вентиляційних каналів |
|
|
|
|
1_5 |
Технічне обслуговування систем протипожежної автоматики та димовидалення, а також інших внутрішньобудинкових інженерних систем (у разі іх наявності) |
|
|
|
|
1_6 |
Поточний ремонт конструктивних елементів, технічних пристроїв будинків та елементів зовнішнього упорядження, що розміщені на закріпленій в установленому порядку прибудинковій території (в тому числі спортивних, дитячих та інших майданчиків), та іншого спільного майна багатоквартирного будинку |
|
|
|
|
1_7 |
Поточний ремонт внутрішньобудинкових систем водопостачання, водовідведення, теплопостачання, гарячого водопостачання, зливової каналізації, електропостачання |
|
|
|
|
1_8 |
Поточний ремонт систем протипожежної автоматики та димовидалення, а також інших внутрішньобудинкових інженерних систем (у разі їх наявності) |
|
|
|
|
1_9 |
Прибирання прибудинкової території |
|
|
|
|
1_10 |
Прибирання приміщень загального користування (у тому числі допоміжних) |
|
|
|
|
1_11 |
Прибирання і вивезення снігу, посипання частини прибудинкової території, призначеної для проходу та проїзду, протиожеледними сумішами |
|
|
|
|
1_12 |
Дератизація |
|
|
|
|
1_13 |
Дезінсекція |
|
|
|
|
1_14 |
Придбання електричної енергії для освітлення місць загального користування, живлення ліфтів та забезпечення функціонування іншого спільного майна багатоквартирного будинку, у тому числі: |
|
|
|
|
1_14_1 |
освітлення місць загального користування |
|
|
|
|
1_14_2 |
живлення ліфтів |
|
|
|
|
2. |
Загальна сума витрат (без урахування податку на додану вартість/єдиного податку) |
|
|
|
|
3. |
Загальна сума витрат (з урахуванням податку на додану вартість/єдиного податку) |
|
|
|
|
4. |
Винагорода управителя |
|
|
|
|
5. |
Податок на додану вартість/єдиний податок |
|
|
|
|
6. |
Ціна послуги з управління багатоквартирним будинком (з урахуванням податку на додану ватість/єдиним податком) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Керівник |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Виконавець |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Додаток 11 |
|
|
|
|
|
|
до Конкурсної документації |
|
|
|
|
|
|
(Додаток подається учасником на фірмовому бланку у вигляді, наведеному нижче) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ЗВЕДЕНИЙ КОШТОРИС |
|||||
|
витрат на утримання багатоквартирних будинків та прибудинкових територій, які є об’єктом конкурсу |
|||||
|
|
|
|
|
|
|
№ з/п |
Складова витрат на утримання будинку та прибудинкової території та поточний ремонт спільного майна будинку |
Річна сума складової витрат (гривень) |
Місячна сума складової витрат (гривень) |
Місячна сума витрат у розрахунку на 1 кв.метр загальної площі житлових та нежитлових приміщень у будинку (гривень) |
Сумарна загальна площа житлових та нежитлових приміщень у багатоквартирних будинках, в яких надається послуга (кв.м) |
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
|
1. |
Обовязковий перелік робіт (послуг) |
|
|
|
|
|
1_1 |
Технічне обслуговування внутрішньобудинкових систем водопостачання, водовідведення, теплопостачання, гарячого водопостачання, зливової каналізації, електропостачання |
|
|
|
|
|
1_2 |
Технічне обслуговування ліфтів |
|
|
|
|
|
1_3 |
Обслуговування систем диспетчеризації |
|
|
|
|
|
1_4 |
Обслуговування димових та вентиляційних каналів |
|
|
|
|
|
1_5 |
Технічне обслуговування систем протипожежної автоматики та димовидалення, а також інших внутрішньобудинкових інженерних систем (у разі їх наявності) |
|
|
|
|
|
1_6 |
Поточний ремонт конструктивних елементів, технічних пристроїв будинків та елементів зовнішнього упорядження, що розміщені на закріпленій в установленому порядку прибудинковій території (в тому числі спортивних, дитячих та інших майданчиків), та іншого спільного майна багатоквартирного будинку |
|
|
|
|
|
1_7 |
Поточний ремонт внутрішньобудинкових систем водопостачання, водовідведення, теплопостачання, гарячого водопостачання, зливової каналізації, електропостачання |
|
|
|
|
|
1_8 |
Поточний ремонт систем протипожежної автоматики та димовидалення, а також інших внутрішньобудинкових інженерних систем (у разі їх наявності) |
|
|
|
|
|
1_9 |
Прибирання прибудинкової території |
|
|
|
|
|
1_10 |
Прибирання приміщень загального користування (у тому числі допоміжних) |
|
|
|
|
|
1_11 |
Прибирання і вивезення снігу, посипання частини прибудинкової території, призначеної для проходу та проїзду, протиожеледними сумішами |
|
|
|
|
|
1_12 |
Дератизація |
|
|
|
|
|
1_13 |
Дезінсекція |
|
|
|
|
|
1_14 |
Придбання електричної енергії для освітлення місць загального користування, живлення ліфтів та забезпечення функціонування іншого спільного майна багатоквартирного будинку, у тому числі: |
|
|
|
|
|
1_14_1 |
освітлення місць загального користування |
|
|
|
|
|
1_14_2 |
живлення ліфтів |
|
|
|
|
|
2. |
Загальна сума витрат (без урахування податку на додану вартість/єдиного податку) |
|
|
|
|
|
3. |
Загальна сума витрат (з урахуванням податку на додану вартість/єдиного податку) |
|
|
|
|
|
4. |
Винагорода управителя |
|
|
|
|
|
5. |
Податок на додану вартість/єдиний податок |
|
|
|
|
|
6. |
Ціна послуги з управління багатоквартирним будинком (з урахуванням податку на додану ватість/єдиним податком) |
|
|
|
|
|
7. |
Мінімальна ціна послуги з управління багатоквартирним будинком (з урахуванням податку на додану вартість/єдиного податку) (малоповерхові будинки без ліфтів) із зазначенням адреси |
|
|
|
|
|
8. |
Максимальна ціна послуги з управління багатоквартирним будинком (з урахуванням податку на додану вартість/єдиного податку) (малоповерхові будинки без ліфтів) із зазначенням адреси |
|
|
|
|
|
9. |
Мінімальна ціна послуги з управління багатоквартирним будинком (з урахуванням податку на додану вартість/єдиного податку) (багатоповерхові будинки з ліфтами) із зазначенням адреси |
|
|
|
|
|
10. |
Максимальна ціна послуги з управління багатоквартирним будинком (з урахуванням податку на додану вартість/єдиного податку) (багатоповерхові будинки з ліфтами) із зазначенням адреси |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Керівник |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Виконавець |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
додаток 2 перелік будинків.docx
Додаток 3.1 технічна характеристика.xlsx
Додаток 3.2 технічна характеристика.xlsx
додаток 4 заява.docx
додаток 5 рівень забезпеченості матеріально-технічною базою.docx
додаток 6 наявність персоналу.docx
додаток 7 фінансова спроможність.docx
додаток 8 досвід роботи з надання послуг.docx
додаток 9 розрахунок вартості обов’язкових робіт.xlsx
додаток 10 кошторис витрат на утримання.xlsx
додаток 11 зведений кошторис витрат на утримання.xlsx