Портал в режимі тестування та наповнення
Меню
  • Доступність
  • A-
    A+
  • Стара версія
Оболонська районна в місті Києві державна адміністрація
офіційний вебпортал

Оголошення про проведення конкурсу з призначення управителя багатоквартирних будинків в Оболонському районі міста Києва

Опубліковано 25 грудня 2024 року о 07:43

Відповідно до Порядку проведення конкурсу з призначення управителя багатоквартирного будинку, затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 13.06.2016 № 150, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 24.06.2016 за № 893/29023, розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 03 березня 2020 року № 389 «Про організаційні заходи щодо проведення конкурсу з призначення управителя багатоквартирного будинку, в якому не створено об’єднання співвласників багатоквартирного будинку, співвласники якого не прийняли рішення про форму управління багатоквартирним будинком» (в редакції розпорядження начальника Київської міської військової адміністрації від 14 листопада 2024 року № 1311), та розпорядження Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації від 17.12.2024 № 868 «Про затвердження конкурсної документації для проведення конкурсу з призначення управителя багатоквартирних будинків в Оболонському районі міста Києва», Оболонська районна в місті Києві державна адміністрація оголошує про проведення конкурсу з призначення управителя багатоквартирних будинків в Оболонському районі м. Києва, перелік яких додається.


1.

 Інформація про організатора конкурсу:

1.1.

Найменування:

Оболонська районна в місті Києві державна адміністрація

1.2.

Місцезнаходження:

04205, м. Київ, вул. Левка Лук'яненка, буд. 16

1.3.

Особа, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками конкурсу:

Держановська Олена Чеславівна - головний спеціаліст відділу приватизації державного житлового фонду та сприяння створення ОСББ управління житлово-комунального господарства Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації, секретар комісії, телефон (044) 418-20-61

Електронна адреса: [email protected]

2.

Критерії оцінки конкурсних пропозицій

  • ціна послуги, що включає відповідно до статті 10 Закону України «Про житлово-комунальні послуги» витрати на утримання багатоквартирного будинку, прибудинкової території, поточний ремонт спільного майна багатоквартирного будинку, винагороду управителю з розрахунку на 1 м кв. загальної площі багатоквартирного будинку;

  • рівень забезпеченості учасника конкурсу матеріально-технічною базою;

  • наявність персоналу, що відповідає кваліфікаційним вимогам до професій працівників та має необхідні знання і досвід (з урахуванням договорів щодо залучення співвиконавців);

  • фінансова спроможність учасника конкурсу;

  • наявність досвіду роботи з надання послуг у сфері житлово-комунального господарства.


Конкурсні пропозиції учасників конкурсу оцінюються за наступною бальною системою:

- ціна послуги – до 35 балів;

- рівень забезпеченості учасника конкурсу матеріально-технічною базою – до 15 балів;

- наявність персоналу, що відповідає кваліфікаційним вимогам до професій працівників та має необхідні знання і досвід ( з урахуванням договорів щодо залучення співвиконавців) – до 15 балів;

- фінансова спроможність учасника конкурсу – 15 балів;

- наявність досвіду роботи з надання послуг у сфері житлово-комунального господарства – до 20 балів.


За подані інші, крім передбачених конкурсною документацією, документи, що підтверджують досвід роботи з надання послуг у сфері житлово-комунального господарства, рівень кваліфікації, знання та досвід персоналу (нагороди, дипломи, свідоцтва, сертифікати, рекомендації тощо), можуть додатково нараховуватися до 5 балів.


Основним критерієм під час оцінювання є найнижча ціна послуги, що становить 35 балів.


Оскільки, об’єкт конкурсу складається з групи будинків, оцінювання конкурсних пропозицій за критерієм «ціна послуги» здійснюється шляхом визначення середнього математичного значення кількості балів, визначених окремо за кожним багатоквартирним будинком. При цьому максимальна кількість балів під час оцінювання за кожним будинком не повинна перевищувати 35 балів.

3.

Вимоги до конкурсних пропозицій та перелік документів, оригінали або копії яких подаються учасниками конкурсу для їх оцінювання

Для участі у конкурсі учасники конкурсу подають його організатору заяву, згідно з додатком 4 до Конкурсної документації, у якій зазначають:

фізичні особи - підприємці - прізвище, ім’я, по батькові, реєстраційний номер облікової картки платника податків, серію та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків, повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті про право здійснювати платежі за серією та номером паспорта);

юридичні особи - повне найменування, код за ЄДРПОУ.


До заяви додаються документи, які підтверджують наявність у штаті щонайменше одного найманого працівника, який пройшов професійну атестацію на відповідність кваліфікаційним вимогам професії «менеджер (управитель) житлового будинку (групи будинків)» (для управителя - юридичної особи), або документи, що підтверджують проходження професійної атестації або наявність у штаті за трудовим договором щонайменше одного найманого працівника, який пройшов професійну атестацію на відповідність кваліфікаційним вимогам професії «менеджер (управитель) житлового будинку (групи будинків)» (для управителя - фізичної особи - підприємця) (з 01 січня 2019 року).


Документи, що подаються учасниками конкурсу у складі конкурсної пропозиції для їх оцінювання:

1) інформація та документи, які підтверджують рівень забезпеченості учасника конкурсу матеріально-технічною базою, згідно додатку 5 до Конкурсної документації;


2) інформація та документи, які підтверджують наявність в учасника конкурсу персоналу, що відповідає кваліфікаційним вимогам до професій працівників та має необхідні знання і досвід (з урахуванням договорів щодо залучення співвиконавців), згідно додатку 6 до Конкурсної документації;


3) інформація та документи, які підтверджують фінансову спроможність учасника конкурсу, згідно додатку 7 до Конкурсної документації;


4) інформацію та документи, які підтверджують наявність в учасника конкурсу досвіду роботи з надання послуг у сфері житло-комунального господарства, згідно з додатком 8 до Конкурсної документації;


5) розрахунок вартості обов’язкових робіт (послуг), які включаються до складу витрат на утримання багатоквартирного будинку та прибудинкової території, що входять до ціни об’єкта конкурсу, згідно додатку 9 до Конкурсної документації;


6) кошторис витрат на утримання багатоквартирного будинку та прибудинкової території, згідно додатку 10 до Конкурсної документації, на кожний багатоквартирний будинок, що входить до об’єкта конкурсу, окремо;


7) зведений кошторис витрат на утримання багатоквартирних будинків та прибудинкових територій, які є Об’єктом конкурсу, згідно додатку 11 до Конкурсної документації.


8) завірені підписом уповноваженої особи учасника конкурсу та його печаткою (за наявності) копії документів, що підтверджують повноваження посадової (службової) особи або представника учасника конкурсу щодо підпису документів конкурсної пропозиції;


9) завірені підписом уповноваженої особи учасника конкурсу та його печаткою (за наявності) копії установчих документів юридичної особи (статут, положення чи інший засновницький документ відповідно до законодавства) учасника конкурсу;


10) перелік будинків (додаток 2) щодо яких оголошено конкурс, із зазначенням ціни послуги з управління (з урахуванням податку на додану вартість або єдиного податку) на кожний багатоквартирний будинок, що входить до об’єкта конкурсу.


11) реєстр наданих документів, в якому зазначається найменування поданих документів в складі конкурсної пропозиції з визначенням номерів сторінок, на якій він знаходиться.


Конкурсна пропозиція подається особисто або через уповноважену належним чином особу чи надсилається поштою організатору конкурсу у запечатаному конверті, на якому зазначаються повне найменування і місцезнаходження організатора та найменування (прізвище, ім’я, по батькові) учасника конкурсу, дата та час проведення конкурсу, контактні номери телефонів учасника конкурсу.


Конкурсна пропозиція подається учасником конкурсу за адресою: 04205, м. Київ, вул. Левка Лук'яненка, буд. 16, каб. 411.

 

Кінцевий строк подання конкурсних пропозицій 27 січня 2025 року до 16:00.


Конкурсна пропозиція подається щодо об’єкта конкурсу.


Розрахунок ціни учасник конкурсу подає у складі конкурсної пропозиції на кожний багатоквартирний будинок, що входить до об’єкта конкурсу, окремо.


Конкурсна пропозиція пронумеровується, прошивається, підписується уповноваженою особою учасника конкурсу та скріплюється печаткою (за наявності) із зазначенням кількості сторінок.


Учасники конкурсу мають право, крім передбачених конкурсною документацією, подавати у складі конкурсної пропозиції також інші документи, що підтверджують досвід роботи з надання послуг у сфері житлово-комунального господарства, рівень кваліфікації, знання та досвід персоналу (нагороди, дипломи, свідоцтва, сертифікати, рекомендації тощо).


Конкурсні пропозиції, отримані після закінчення строку їх подання, не розкриваються і повертаються учасникам конкурсу, які їх подали.


Конкурсні пропозиції реєструються організатором конкурсу в окремому журналі обліку конкурсних пропозицій. На запит учасника конкурсу організатор конкурсу протягом 1 (одного) робочого дня з дня надходження запиту підтверджує надходження його конкурсної пропозиції із зазначенням дати та часу.

4.

Дата огляду об’єкта конкурсу та доступу до них

Організатор конкурсу організовує огляд учасникам об’єкту конкурсу (додаток 2) та забезпечує фізичний доступ до нього: з 06 січня 2025 року до 10 січня 2025 року, щоденно з 10:00 до 16:00.

Учасники конкурсу, які бажають взяти участь у огляді об’єкта конкурсу, повідомляють про це секретаря конкурсної комісії не пізніше ніж за 1 (один) робочий день до огляду.

5.

Інша інформація, передбачена Порядком

Інформацію про:

- наявність та загальний обсяг заборгованості співвласників за послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій (на 01 грудня 2024 року) - 181 425 581,78 грн;

- невиконані зобов’язання щодо проведення перерахунку розміру плати за послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій у разі перерви в їх наданні, ненадання або надання не в повному обсязі – відсутні.

6. 

Способи і місце отримання конкурсної документації

Конкурсна документація надається особисто або надсилається поштою організатором конкурсу його учаснику протягом трьох робочих днів після надходження від учасника заяви про участь у конкурсі, у якій зазначається спосіб надання конкурсної документації.


Місце отримання конкурсної документації: 04205, м. Київ, вул. Левка Лук'яненка, буд. 16, каб. 411

7.

Плата за участь у конкурсі

Не встановлюється



Додаток 4

до Конкурсної документації

На фірмовому бланку учасника конкурсу

Організатору конкурсу

Голові Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації

Кирилу ФЕСИКУ


Заява на участь у конкурсі

з призначення управителя багатоквартирного будинку


Я/Ми, _____________________________________________________________________

_______________________________________________________________________________,

(для фізичних осіб - підприємців - прізвище, ім’я, по батькові, реєстраційний номер облікової картки платника податків, серію та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків, повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті про право здійснювати платежі за серією та номером паспорта); для юридичних осіб - повне найменування, код за ЄДРПОУ)

що зареєстрований(-і) за адресою: __________________________________________________

________________________________________________________________________________

(юридична та поштова адреси)


ознайомившись з інформацією, розміщеною в оголошенні про проведення конкурсу з призначення управителя, заявляю/заявляємо про участь у конкурсі з призначення управителя по об’єкту конкурсу: _____________________________________________________________

 (назва об’єкта конкурсу)


Конкурсну документацію прошу/просимо надати: _____________________________________

________________________________________________________________________________

(спосіб надання конкурсної документації)


До заяви додаються документи, які підтверджують наявність у штаті щонайменше одного найманого працівника, який пройшов професійну атестацію на відповідність кваліфікаційним вимогам професії «менеджер (управитель) житлового будинку (групи будинків)» (для управителя - юридичної особи), або документи, що підтверджують проходження професійної атестації або наявність у штаті за трудовим договором щонайменше одного найманого працівника, який пройшов професійну атестацію на відповідність кваліфікаційним вимогам професії «менеджер (управитель) житлового будинку (групи будинків)» (для управителя - фізичної особи - підприємця) (з 01 січня 2019 року), а саме: ________________________________________________________________________________

_______________________________________________________________________________

_______________________________________________________________________________.



_______________ _______________ __________________

 (посада) (підпис) (Ім’я ПРІЗВИЩЕ)



Додаток 5

до Конкурсної документації


Інформація та документи,

які підтверджують рівень забезпеченості учасника конкурсу матеріально-технічною базою


На підтвердження рівня забезпеченості матеріально-технічною базою учасник конкурсу має надати:

  • Оригінал довідки про наявність матеріально-технічної бази на фірмовому бланку за формою 1 цього додатку.


Форма 1

ДОВІДКА

про наявність матеріально-технічної бази


№ з/п

Найменування

Рік придбання (вводу в експлуатацію)

Кількість одиниць одного типу обладнання

Приналежність (власне/ користування)

Наявність договорів на технічне обслуговування (так/ні)

1

2

3

4

5

6








  • Для підтвердження достовірності інформації, зазначеної в довідці (Форма 1), - завірені підписом уповноваженої особи учасника конкурсу та його печаткою (за наявності) копії документів, які підтверджують право власності або право користування зазначеним у довідці майном.

Документами для підтвердження права власності можуть бути:

для транспортних засобів – свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу;

для будівельної чи іншої важкої техніки – свідоцтво про реєстрацію машини;

для нерухомого майна – свідоцтво про право власності або інформаційна довідка з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно;

для технологій – сертифікати, свідоцтва, патенти, тощо;

для іншого рухомого майна, яке не підлягає державній реєстрації, - договори купівлі-продажу, або акти приймання-передачі такого майна, або інвентаризаційні листи, або оборотно-сальдова відомість, тощо.

Документами для підтвердження права користування майном можуть бути розпорядчі документи, акти приймання-передачі, договори оренди (найму), лізингу, позики, позички чи інші договори, предметом яких є передача майна у тимчасове користування від власника до учасника конкурсу або субпідрядника (співвиконавця) учасника, спроможності якого залучаються, тощо.

  • Оригінал довідки довільної форми, яка містить інформацію про розміщення адміністративних та виробничих приміщень, засоби зв’язку та банківські реквізити учасника конкурсу


Додаток 6

до Конкурсної документації


Інформація та документи,

які підтверджують наявність в учасника конкурсу персоналу,

що відповідає кваліфікаційним вимогам до професій працівників та має необхідні знання і досвід (з урахуванням договорів щодо залучення співвиконавців)


На підтвердження наявності персоналу, що відповідає кваліфікаційним вимогам до професій працівників та має необхідні знання і досвід (з урахуванням договорів щодо залучення співвиконавців) учасник конкурсу має надати:

  • Оригінал довідки щодо наявності в штаті учасника конкурсу працівників відповідних виробничих професій, які відповідають кваліфікаційним вимогам та мають відповідні знання і досвід з урахуванням договорів із залучення співвиконавців не меншим терміну надання послуг, на фірмовому бланку за формою 1 цього додатку.


Форма 1

ДОВІДКА

про наявність персоналу, що відповідає кваліфікаційним вимогам до професій працівників та має необхідні знання і досвід


№ з/п

ПІБ

Підстава, на якій працює працівник: трудовий договір (у штаті), договір цивільно-правового характеру

Спеціальність

Кваліфікація

Розряд

Досвід роботи (років/ місяців)

ІІІ

ІV

V

1

2

3

4

5

7

8












  • Завірені підписом уповноваженої особи учасника конкурсу та його печаткою (за наявності) копії документів, що підтверджують наявність працівників зазначених у довідці: накази або витяги з наказів, або трудові книжки, або цивільно-правові угоди, або інші документи, що пов’язують конкретного працівника із його роботою в учасника конкурсу, з/або урахуванням договорів щодо залучення співвиконавців.

  • Окремо підтвердження наявності таких працівників робітничих професій:

  • слюсар-сантехнік (розряд не нижче 3);

  • електрик (розряд не нижче 3);

  • покрівельник (розряд не нижче 3);

  • столяр/тесляр (розряд не нижче 3);

  • тракторист.

  • Для працівників, зайнятих на роботах, що потребують отримання відповідного допуску – завірені підписом уповноваженої особи учасника конкурсу та його печаткою (у разі наявності) копії документів, що підтверджують їх отримання.

  • У разі залучення підрядних організацій з виконання окремих видів послуг, які передбачені наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 27 липня 2018 року № 190, необхідно надати оригінал довідки підрядної організації про наявний персонал за вищенаведеною формою.


Додаток 7

до Конкурсної документації


Інформація та документи,

які підтверджують фінансову спроможність учасника конкурсу


На підтвердження фінансової спроможності, учасник конкурсу має надати:

  • Завірену підписом уповноваженої особи учасника конкурсу та його печаткою (за наявності) копії фінансової звітності, яка повинна складатися з: балансу (звіту про фінансовий стан), звіту про фінансові результати (звіту про сукупний дохід), звіту про рух грошових коштів, звіту про власний капітал і приміток до фінансової звітності, за попередній рік та останній звітний період поточного року.

Для мікропідприємств, малих підприємств, непідприємницьких товариств, - скорочена за показниками фінансова звітність у складі балансу та звіту про фінансові результати, за попередній рік та останній звітний період поточного року.

  • Оригінал довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, видану не раніше ніж за 10 днів до дати оголошення конкурсу.

  • Оригінал довідки з обслуговуючого банку про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами, виданої не раніше ніж за 10 (десять) днів до дати оголошення конкурсу.

  • Оригінал довідки з обслуговуючого банку, про наявність на рахунку станом на 25 число місяця, що передує місяцю подання конкурсних пропозицій, обігових коштів.


  • Звертаємо увагу!

  • До конкурсу не допускаються учасники, не спроможні фінансово забезпечити надання послуг, а саме:

  • учасник, на рахунку якого станом на 25 число місяця, що передує місяцю подання конкурсних пропозицій, менше 20 % обігових коштів для покриття середньомісячних витрат, необхідних на управління об’єктом конкурсу;

  • учасник, співвідношення дебіторської заборгованості до кредиторської заборгованості якого за даними балансу на останню звітну дату складає 1,0.



Додаток 8

до Конкурсної документації


Інформація та документи,

які підтверджують наявність досвіду роботи з надання послуг у сфері житлово-комунального господарства


На підтвердження наявності досвіду роботи з надання послуг у сфері житлово-комунального господарства, учасник конкурсу має надати:

  • Оригінал довідки про наявність досвіду роботи з надання послуг у сфері житлово-комунального господарства, на фірмовому бланку, за формою 1 цього додатку.


Форма 1


Довідка

про досвід роботи з надання послуг у сфері житлово-комунального господарства (утримання будинків і споруд та прибудинкових територій)

 

№ з/п

Досвід роботи

Кількість років

1.

Від 2 до 5 років (вказати)


2.

Більше 5 років (вказати)






Додаток 9




до Конкурсної документації




(Додаток подається учасником на фірмовому бланку у вигляді, наведеному нижче)






Розрахунок вартості обов’язкових робіт (послуг), які включаються до складу витрат на утримання багатоквартирного будинку та прибудинкової території, що входять до ціни об’єкта конкурсу (у разі надання робіт (послуг) власними силами учасника конкурсу)






назва робіт (послуг)

№ з/п

Назва показника

Одиниці виміру

Загальний обсяг показника

1

2

3

4

І

Вихідні дані для розрахунку



1_1

Сумарна загальна площа квартир та нежитлових приміщень у багатоквартирних будинках, в яких надається послуга

кв.м


1_2

Норма/норми обслуговування на 1 одиницю виробничого персоналу:



1_2_1




1_2_2




1_2_3




1_3

Чисельність виробничого персоналу, який буде забезпечувати надання послуги, в тому числі:

ос.


1_3_1




1_3_2




1_3_3




1_4

Місячні тарифні ставки (посадові оклади) виробничого персоналу, у тому числі:

грн


1_4_1




1_4_2




1_4_3




1_5

Вартість спецодягу на 1 одиницю виробничого персоналу, у тому числі:

грн


1_5_1




1_5_2




1_5_3




1_6

Вартість інвентарю на 1 одиницю виробничого персоналу, у тому числі:

грн


1_6_1




1_6_2








1_6_3




1_7

Вартість матеріалів (відповідно до чинних нормативів надання послуги, крім витрат, на спецодяг та інвентар), у тому числі:

грн


1_7_1




1_7_2




1_7_3




ІІ

Розрахунок витрат на місяць 



2_1

Разом фонд оплати праці виробничого персоналу

грн

 

2_2

Нарахування на заробітну плату (ЄСВ)

грн

 

2_3

Витрати на спецодяг

грн


2_4

Витрати на інвентар

грн


2_5

Матеріальні витрати (за потреби)

грн


2_6

Інші витрати

грн


2_7_1

Загальновиробничі витрати

%


2_7_2

Загальновиробничі витрати

грн


2_8_1

Адміністративні витрати

%


2_8_2

Адміністративні витрати

грн


2_9

Разом витрат без ПДВ або ЄП

грн


2_10

Вартість робіт (послуг) в розрахунку на 1 кв.м сумарної загальної площі житлових та нежитлових приміщень у багатоквартирних будинках, в яких надається послуга (без ПДВ або ЄП)

грн

 






Керівник








Виконавець







Додаток 9




до Конкурсної документації




(Додаток подається учасником на фірмовому бланку у вигляді, наведеному нижче)






Розрахунок вартості обов’язкових робіт (послуг), які включаються до складу витрат на утримання багатоквартирного будинку та прибудинкової території, що входять до ціни об’єкта конкурсу (у разі надання робіт (послуг) субпідрядним методом)






назва робіт (послуг)

№ з/п

Назва показника

Одиниці виміру

Загальний обсяг показника

1

2

3

4

І

Вихідні дані для розрахунку



1_1

Сумарна загальна площа квартир та нежитлових приміщень у багатоквартирних будинках, в яких надається послуга

кв.м


ІІ

Розрахунок витрат на місяць 



2_1

Вартість робіт (послуг) за договором або кошорисом

грн

 

2_8_1

Адміністративні витрати

%


2_8_2

Адміністративні витрати

грн


2_9

Разом витрат

грн


2_10

Вартість робіт (послуг) в розрахунку на 1 кв.м сумарної загальної площі житлових та нежитлових приміщень у багатоквартирних будинках, в яких надається послуга (без ПДВ або ЄП)

грн

 






Керівник








Виконавець







Додаток 9




до Конкурсної документації




(Додаток подається учасником на фірмовому бланку у вигляді, наведеному нижче)






Розрахунок вартості обов’язкових робіт (послуг), які включаються до складу витрат на утримання багатоквартирного будинку та прибудинкової території, що входять до ціни об’єкта конкурсу (у разі надання робіт (послуг) власними силами учасника конкурсута субпідрядним методом)






назва робіт (послуг)

№ з/п

Назва показника

Одиниці виміру

Загальний обсяг показника

1

2

3

4

І

Вихідні дані для розрахунку



1_1

Сумарна загальна площа квартир та нежитлових приміщень у багатоквартирних будинках, в яких надається послуга

кв.м


1_2

Норма/норми обслуговування на 1 одиницю виробничого персоналу:



1_2_1




1_2_2




1_2_3




1_3

Чисельність виробничого персоналу, який буде забезпечувати надання послуги, в тому числі:

ос.


1_3_1




1_3_2




1_3_3




1_4

Місячні тарифні ставки (посадові оклади) виробничого персоналу, у тому числі:

грн


1_4_1




1_4_2




1_4_3




1_5

Вартість спецодягу на 1 одиницю виробничого персоналу, у тому числі:

грн


1_5_1




1_5_2




1_5_3




1_6

Вартість інвентарю на 1 одиницю виробничого персоналу, у тому числі:

грн


1_6_1




1_6_2








1_6_3




1_7

Вартість матеріалів (відповідно до чинних нормативів надання послуги, крім витрат, на спецодяг та інвентар), у тому числі:

грн


1_7_1




1_7_2




1_7_3




ІІ

Розрахунок витрат на місяць 



2_1

Разом фонд оплати праці виробничого персоналу

грн

 

2_2

Нарахування на заробітну плату (ЄСВ)

грн

 

2_3

Витрати на спецодяг

грн


2_4

Витрати на інвентар

грн


2_5

Матеріальні витрати (за потреби)

грн


2_6_1

Загальновиробничі витрати

%


2_6_2

Загальновиробничі витрати

грн


2_7

Вартість послуги за договором або кошторисом

грн


2_8_1

Адміністративні витрати

%


2_8_2

Адміністративні витрати

грн


2_9

Разом витрат без ПДВ або ЄП

грн


2_10

Вартість робіт (послуг) в розрахунку на 1 кв.м сумарної загальної площі житлових та нежитлових приміщень у багатоквартирних будинках, в яких надається послуга (без ПДВ або ЄП)

грн

 






Керівник








Виконавець











Додаток 10




до Конкурсної документації




(Додаток подається учасником на фірмовому бланку у вигляді, наведеному нижче)







 КОШТОРИС


витрат на утримання багатоквартирного будинку та прибудинкової території 


за адресою: ____________________________________







№ з/п

Складова витрат на утримання будинку та прибудинкової території та поточний ремонт спільного майна будинку

Річна сума складової витрат (гривень)

Місячна сума складової витрат (гривень)

Місячна сума витрат у розрахунку на 1 кв.метр загальної площі житлових та нежитлових приміщень у будинку (гривень)

1

2

3

4

5

1.

Обовязковий перелік робіт (послуг)




1_1

Технічне обслуговування внутрішньобудинкових систем водопостачання, водовідведення, теплопостачання, гарячого водопостачання, зливової каналізації, електропостачання




1_2

Технічне обслуговування ліфтів




1_3

Обслуговування систем диспетчеризації




1_4

Обслуговування димових та вентиляційних каналів




1_5

Технічне обслуговування систем протипожежної автоматики та димовидалення, а також інших внутрішньобудинкових інженерних систем (у разі іх наявності)




1_6

Поточний ремонт конструктивних елементів, технічних пристроїв будинків та елементів зовнішнього упорядження, що розміщені на закріпленій в установленому порядку прибудинковій території (в тому числі спортивних, дитячих та інших майданчиків), та іншого спільного майна багатоквартирного будинку




1_7

Поточний ремонт внутрішньобудинкових систем водопостачання, водовідведення, теплопостачання, гарячого водопостачання, зливової каналізації, електропостачання




1_8

Поточний ремонт систем протипожежної автоматики та димовидалення, а також інших внутрішньобудинкових інженерних систем (у разі їх наявності)




1_9

Прибирання прибудинкової території




1_10

Прибирання приміщень загального користування (у тому числі допоміжних)




1_11

Прибирання і вивезення снігу, посипання частини прибудинкової території, призначеної для проходу та проїзду, протиожеледними сумішами




1_12

Дератизація




1_13

Дезінсекція




1_14

Придбання електричної енергії для освітлення місць загального користування, живлення ліфтів та забезпечення функціонування іншого спільного майна багатоквартирного будинку, у тому числі:




1_14_1

освітлення місць загального користування




1_14_2

живлення ліфтів




2. 

Загальна сума витрат (без урахування податку на додану вартість/єдиного податку)




3.

Загальна сума витрат (з урахуванням податку на додану вартість/єдиного податку)




4.

Винагорода управителя




5. 

Податок на додану вартість/єдиний податок




6.

Ціна послуги з управління багатоквартирним будинком (з урахуванням податку на додану ватість/єдиним податком)










Керівник










Виконавець



























Додаток 11






до Конкурсної документації






(Додаток подається учасником на фірмовому бланку у вигляді, наведеному нижче)










ЗВЕДЕНИЙ КОШТОРИС


витрат на утримання багатоквартирних будинків та прибудинкових територій, які є об’єктом конкурсу








№ з/п

Складова витрат на утримання будинку та прибудинкової території та поточний ремонт спільного майна будинку

Річна сума складової витрат (гривень)

Місячна сума складової витрат (гривень)

Місячна сума витрат у розрахунку на 1 кв.метр загальної площі житлових та нежитлових приміщень у будинку (гривень)

Сумарна загальна площа житлових та нежитлових приміщень у багатоквартирних будинках, в яких надається послуга (кв.м)


1

2

3

4

5

6


1.

Обовязковий перелік робіт (послуг)






1_1

Технічне обслуговування внутрішньобудинкових систем водопостачання, водовідведення, теплопостачання, гарячого водопостачання, зливової каналізації, електропостачання






1_2

Технічне обслуговування ліфтів






1_3

Обслуговування систем диспетчеризації






1_4

Обслуговування димових та вентиляційних каналів






1_5

Технічне обслуговування систем протипожежної автоматики та димовидалення, а також інших внутрішньобудинкових інженерних систем (у разі їх наявності)






1_6

Поточний ремонт конструктивних елементів, технічних пристроїв будинків та елементів зовнішнього упорядження, що розміщені на закріпленій в установленому порядку прибудинковій території (в тому числі спортивних, дитячих та інших майданчиків), та іншого спільного майна багатоквартирного будинку






1_7

Поточний ремонт внутрішньобудинкових систем водопостачання, водовідведення, теплопостачання, гарячого водопостачання, зливової каналізації, електропостачання






1_8

Поточний ремонт систем протипожежної автоматики та димовидалення, а також інших внутрішньобудинкових інженерних систем (у разі їх наявності)






1_9

Прибирання прибудинкової території






1_10

Прибирання приміщень загального користування (у тому числі допоміжних)






1_11

Прибирання і вивезення снігу, посипання частини прибудинкової території, призначеної для проходу та проїзду, протиожеледними сумішами






1_12

Дератизація






1_13

Дезінсекція






1_14

Придбання електричної енергії для освітлення місць загального користування, живлення ліфтів та забезпечення функціонування іншого спільного майна багатоквартирного будинку, у тому числі:






1_14_1

освітлення місць загального користування






1_14_2

живлення ліфтів






2.

Загальна сума витрат (без урахування податку на додану вартість/єдиного податку)






3.

Загальна сума витрат (з урахуванням податку на додану вартість/єдиного податку)






4.

Винагорода управителя






5.

Податок на додану вартість/єдиний податок






6.

Ціна послуги з управління багатоквартирним будинком (з урахуванням податку на додану ватість/єдиним податком)






7.

Мінімальна ціна послуги з управління багатоквартирним будинком (з урахуванням податку на додану вартість/єдиного податку) (малоповерхові будинки без ліфтів) із зазначенням адреси






8.

Максимальна ціна послуги з управління багатоквартирним будинком (з урахуванням податку на додану вартість/єдиного податку) (малоповерхові будинки без ліфтів) із зазначенням адреси






9.

Мінімальна ціна послуги з управління багатоквартирним будинком (з урахуванням податку на додану вартість/єдиного податку) (багатоповерхові будинки з ліфтами) із зазначенням адреси






10.

Максимальна ціна послуги з управління багатоквартирним будинком (з урахуванням податку на додану вартість/єдиного податку) (багатоповерхові будинки з ліфтами) із зазначенням адреси














Керівник














Виконавець













додаток 2 перелік будинків.docx

Додаток 3.1 технічна характеристика.xlsx

Додаток 3.2 технічна характеристика.xlsx

додаток 4 заява.docx

додаток 5 рівень забезпеченості матеріально-технічною базою.docx

додаток 6 наявність персоналу.docx

додаток 7 фінансова спроможність.docx

додаток 8 досвід роботи з надання послуг.docx

додаток 9 розрахунок вартості обов’язкових робіт.xlsx

додаток 10 кошторис витрат на утримання.xlsx

додаток 11 зведений кошторис витрат на утримання.xlsx




Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux