Новий рівень сервісу запропонує споживачам "Київводоканал" у співпраці з ЦКС та ГІОЦ
Київводоканал, Головний інформаційно-обчислювальний центр (ГІОЦ) та Центр комунального сервісу (ЦКС) спільно працюють над проектом Об’єднаної системи управління роботою з абонентами у сфері ЖКГ, яка запропонує новий рівень сервісу для споживачів та зручну економічно вигідну систему розрахунків для виконавців послуг. Про це у вівторок, 20 вересня, в ІА «Українські новини» розповів Голова правління – генеральний директор Товариства Дмитро Новицький, інформує прес-служба "Київводоканалу".
«Необхідність швидкого створення абонентської служби, відсутність єдиної бази даних про історію взаємовідносин з мешканцями – те, з чим стикнулися виробники послуг з переходом на пряме обслуговування киян. Об’єднана система має вирішити ці завдання», – відзначив Дмитро Новицький.
Зокрема, передбачається створення на базі ЦКС універсальних фронт-офісів прийому споживачів. Це дозволить виконавцям комунальних послуг забезпечити якісне обслуговування абонентів та при цьому зекономити на утриманні окремих сервісних центрів. Підписання договору співпраці між Київводоканалом та ЦКС – це перший етап реалізації проекту. Сьогодні мешканці можуть звертатися до будь-якої точки ЦКС, які знаходяться у пішій доступності від дому чи роботи, для вирішення питань водопостачання та водовідведення. У перспективі планується, що тут можна буде отримати обслуговування по усім видам житлово-комунальних послуг.
Крім того, в особистому кабінеті, єдиному для усіх ЖКП, споживач зможе управляти своїми розрахунками у режимі онлайн: контролювати та аналізувати нарахування, оплачувати послуги, передавати показання лічильників, зробити звірку тощо.
Усі дані особових рахунків міститимуться в єдиному білінгу, роботу якого супроводжуватиме ГІОЦ. Також, проект передбачає створення єдиного реєстру платників комунальних послуг, який доповнюватиметься інформацією з відкритих джерел та баз даних: адресного довідника, довідників киян, субсидій, ОСББ і ЖБК, реєстру нерухомості тощо.
Паралельно діятиме ситуаційний центр, синхронізований з даними Єдиної диспетчерської служби та геоінформаційних систем. Сюди надходитиме інформація про аварійні ситуації, стан мереж, звернення і заявки мешканців та відображатиметься в особистому кабінеті керівника – для оперативного реагування та прийняття рішень.
Крім того, управлінці різних рівнів зможуть відслідковувати в он-лайн режимі нарахування та перебіг надходження коштів, бачити іншу інформацію в частині, що стосується роботи їх підприємств.
На початковому етапі в Об’єднаній системі зі споживачами працюватиме Київводоканал. А, враховуючи економічну доцільність та зручність, у перспективі планується залучення інших виконавців житлово-комунальних послуг, а також керуючих компаній.
kreschatic.kiev.ua