Портал в режимі тестування та наповнення
Меню
  • Доступність
  • A-
    A+
  • Стара версія
Оболонська районна в місті Києві державна адміністрація
офіційний вебпортал

Нові правила розміщення зовнішньої реклами: 5 форматних зон і зменшення реклами на 75%

Опубліковано 20 квітня 2017 року о 16:02

Сьогодні на пленарному засіданні Київської міської ради депутати затвердили зміни до Концепції розміщення зовнішньої реклами у столиці. Це повідомляє прес-служба Київрада.

Згідно Концепції, територію міста планується поділити на 5 форматних зон з окремим режимом розміщення об'єктів зовнішньої реклами у кожній. У нульовій форматній зоні пропонується заборонити розміщення будь-яких об'єктів зовнішньої реклами. Такою зоною будуть історичні місця, сквери, парки, перехрестя та транспортні розв'язки. Максимальний розмір рекламного поля — 75 м. кв. допускається у четвертій зоні, куди входитимуть магістральні вулиці, проспекти, шосе поза межами центральної частини міста.

“Питання захаращеності міста рекламними конструкціями стоїть гостро роками. Нарешті воно врегульоване і вже незабаром ситуація, що склалася з цим візуальним шумом, який не тільки «ріже» око всім киянам, а й часто негативно впливає на безпеку автомобілістів і пішоходів, буде врегульована. Реалізація цього рішення дозволить скоротити кількість наземних рекламних засобів на 74-75%. До 3000 дозволів втрачають дію до кінця цього року”, - зазначив заступник голови КМДА Олексій Резніков.

Особливу увагу в проекті Концепції розміщення зовнішньої реклами Києва приділено безпеці пішоходів та водіїв. Передбачається заборона на розміщення рекламних засобів на пішохідних і велосипедних доріжках, алеях, розподільних смугах шириною менше 2 м, ближче ніж 10 м до перехрещень вулиць, пішохідних переходів і зупинок; ближче ніж 20 м до транспортних розв’язок; ближче ніж 50 метрів від регульованих залізничних переїздів.

“У зв’язку з тим, що місць для розміщення реклами в столиці значно поменшає, ми пропонуємо операторам рекламного бізнесу альтернативу. Відтепер, згідно з новими правилами, елементами об’єктів благоустрою, що використовуються як рекламоносії, вважаються: урна, лавочка, громадська вбиральня та собача вбиральня. Тобто оператори ринку зможуть розміщувати там свою рекламу. Ці елементи благоустрою можуть бути встановлені, в тому числі, й самими представниками рекламного бізнесу. Головна вимога до таких елементів – вони не повинні перешкоджати вільному руху пішоходів”, - зазначив депутат Київради Олесь Маляревич.

Нові правила включають, серед іншого, уточнення дозволених і заборонених форматів конструкцій і їхніх розмірів. Крім того, для кожного формату рекламного засобу визначено власний радіус «впливу», на який не може накладатися зона розташування іншого формату.

Рішення підтримали 85 депутатів.

 
kmr.gov.ua

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux