Нотаріусам надано доступ до Реєстру територіальної громади міста Києва – Микола Поворозник
Понад 580 нотаріусам надано доступ до Реєстру територіальної громади міста Києва. Така необхідність виникла через надходження до районних у м. Києві державних адміністрацій великої кількості запитів від нотаріусів на інформацію щодо реєстрації осіб для заключення угод купівлі-продажу житла та оформлення спадщини. Про це повідомив заступник голови КМДА Микола Поворозник.
«Очікування відповідей на запити нотаріусів щодо реєстрації осіб затягує терміни здійснення будь-яких дій щодо купівлі-продажу житла і створює соціальну напругу серед населення. Тож тепер нотаріуси можуть друкувати довідку про зареєстрованих осіб у день укладення угоди, що, насамперед, виключить можливість корупційних дій. Окрім того, в Реєстрі передбачено можливість контролю для захисту законних прав та інтересів дітей у випадку перебування їх на обліку в Службі у справах дітей районних в місті Києві державних адміністрацій. Також погоджено підключення до Реєстру органів Національної поліції та районних судів міста Києва. Це дасть можливість правоохоронним органам оперативно отримувати інформацію щодо місця проживання при розслідуваннях кримінальних справ», – розповів Микола Поворозник.
За його словами, враховуючи ситуацію з кількістю запитів про підтвердження реєстрації, прийнято рішення про підключення до Реєстру структурних підрозділів КМДА та РДА, а саме: відділів з питань обліку житлової площі (квартвідділів), відділів приватизації, служби у справах дітей, органів соціального захисту населення, а також органів Пенсійного фонду.
«Відтепер кияни не муситимуть витрачати свій особистий час на отримання довідок для нарахувань субсидій, отримання матеріальних допомог та іншого. Співробітники, які підключені до Реєстру, можуть переглядати інформацію про реєстрацію особи та відразу роздруковувати довідки різного формату», – зазначив Микола Поворозник.
Також він зазначив, що повністю сформувати Реєстр територіальної громади міста Києва передбачається до кінця 2017 року.
Зауважимо, що розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 29.12.2016 № 1368 «Про введення в дослідну експлуатацію інформаційної системи «Реєстр територіальної громади міста Києва» Департамент з питань реєстрації та районні в місті Києві державні адміністрації уповноважені забезпечувати здійснення формування та ведення Реєстру територіальної громади м. Києва. Реєстр забезпечить потреби громади у автоматизації процесів, обміну відомостями з іншими реєстрами та отримання інформації про реєстрацію місця проживання. Відповідно до своєї мети і призначення Реєстр здійснює, зокрема, і пошук інформації про фізичну особу за базою даних. Групи користувачів, що безпосередньо не наповнюють Реєстр, можуть переглядати інформацію після внесення в пошук повних даних про запитувану особу.
kievcity.gov.ua