Наскрізні змістові лінії, як засіб інтеграції навчальних предметів
Опубліковано 30 березня 2018 року о 09:56
"Наскрізні змістові лінії, як засіб інтеграції навчальних предметів". Під такою темою відбулась педагогічна рада школи І-ІІІ ступенів № 8.
Чи можна поєднати фізичну культуру та математику, українську мову та біологію, природознавство та інформатику? Як може поєднати всі предмети одна наскрізна змістова лінія? Як поєднувати ключові та загальнопредметні компетенції шляхом інтеграції? На ці питання, цього дня, шукали відповіді вчителі навчального закладу.
За інформацією управління освіти
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |