«За дорученням мера Києва Віталія Кличка ми відновили роботи з реконструкції Андріївського узвозу, які були розпочаті ще у 2011 році і призупинені у грудні 2012-го. Через брак фінансування роботи на об’єкті у 2013-2014 роках не виконувалися. Завдяки встановленим автоматизованим механізмам доступу – болардам – буде обмежено наскрізний рух транспорту узвозом, і він, нарешті, стане пішохідним. А це не лише комфорт, а й безпека киян та численних гостей, які прогулюються вулицею», – сказав Олександр Спасибко та додав, що міська влада працює над тим, аби зробити Київ комфортним європейським містом.
За словами директора Департаменту, фактично виконані роботи зі встановлення болардів у трьох місцях, а саме: біля Андріївської церкви, виїзд з вул. Воздвиженської, на перетині вулиць Андріївський узвіз та Боричів Тік з однієї сторони.
«Облаштування болардами проїжджої частини вулиці – це прецедент для нашої міста, більше того – жодне місто в країні до цього не застосовувало автоматизовані механізми обмеження руху. Тому наразі ми чекаємо необхідних погоджень та роз’яснень щодо правил та вимог застосування, порядку розміщення болардів на вулично-дорожній мережі від Міністерства економічного розвитку і торгівлі України та Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України», – зауважив Олександр Спасибко.
Наразі проектний інститут «Київдормістпроект» проводить коригування Схеми організації дорожнього руху Андріївським узвозом в частині встановлення технічних засобів регулювання дорожнього руху за зауваженнями Управління ДАІ в м. Києві.
Варто зазначити, що керування болардами здійснюватиметься спеціальним пультом дистанційного управління, а також через диспетчерський пункт, розташований у Подільській РДА. Завдяки встановленим камерам відеоспостереження черговий диспетчер може опускати боларди для проїзду карети «швидкої» чи пожежного авто, також облаштовано спеціальну кнопку виклику диспетчера у разі необхідності заїзду на узвіз.
kievcity.gov.ua