МІП запустило промоакцію України «Відправ листівку»
6 серпня 2019 року у холі терміналу А міжнародного аеропорту «Київ» відбулася презентація промоційного проєкту «Відправ листівку», спрямованого на популяризацію України у світі, розвиток її туристичного потенціалу та просування єдиного бренду Ukraine NOW.
«Головна мета акції - заохочувати іноземців відвідати Україну, адже нашій країні є що показати, а також ми хочемо презентувати бренд Ukraine NOW якомога ширшій аудиторії за кордоном. І якраз брендовані листівки в аеропорту з чудовими фото від проєкту «Ukrainer» стануть нагодою подорожуючим безкоштовно відправити друзям креативний «привіт» з України», - розповіла головний спеціаліст сектору з питань просування України в світі МІП Софія Джуринська.
У рамках акції, що триватиме з 6 по 30 серпня, на території аеропорту розміщено поштову скриньку та 10 інформаційних стендів з двадцятьма видами листівок англійською мовою, а на інформаційних екранах аеропорту ротуватимуться проморолики про Україну, зняті проєктом «Ukrainer» за підтримки МІП.
«Для нас дуже важливо було долучитися до цієї події, оскільки відео і фото - результати нашої трирічної експедиції усією Україною, до якої долучилося понад 300 волонтерів», - підкреслив автор проєкту «Ukrainer» Богдан Логвиненко.
Також у перший день акції усі охочі мали можливість послухати наживо виступ фольк-ансамблю «Гвоздівчанка» та пройти квест у VR-окулярах з відгадування локацій на відео від проєкту «Ukraine 360».
Акція організована Міністерством інформаційної політики України спільно з Міжнародним аеропортом «Київ», АТ «Укрпошта» та суспільно-медійним проєктом «Ukraїner» в рамках проєкту «Пошта добра».
mip.gov.ua