Створення безбар’єрного простору та комфортних умов для обслуговування всіх відвідувачів – один із пріоритетів у роботі столичних Центрів надання адміністративних послуг (ЦНАПів). Про це повідомила заступниця голови КМДА, відповідальна з питань безбар’єрності в Києві Марина Хонда.
«ЦНАПи Києва облаштовані за сучасними стандартами з урахуванням потреб людей з інвалідністю та маломобільних груп населення. Вони архітектурно доступні для відвідувачів: приміщення облаштовані пандусами, нанесені тактильні смуги та контрастне маркування, наявні місця для паркування автомобілів людьми з інвалідністю тощо. Адміністратори ЦНАПів вивчають жестову мову та мають навички комунікації з людьми, які пережили кризову ситуацію», – зазначила Марина Хонда.
За її словами, в зонах для надання послуг встановлені спеціальні інформаційні кіоски та термінали електронної черги. Вони дозволяють людині на кріслі колісному без сторонньої допомоги отримати необхідну інформацію і зареєструватися в електронній черзі.
Також у ЦНАПах функціонує комунікаційна система для людей з порушеннями слуху, що забезпечує комфортну взаємодію персоналу і відвідувачів. Є можливість скористатися жестовим онлайн-перекладачем «Українського товариства глухих».
Для відвідувачів із порушеннями зору інформація щодо найпопулярніших послуг доступна шрифтом Брайля. Виклик на прийом до адміністратора здійснюється звуковим супроводом.
Для родин із дітьми облаштовані кімнати для догляду за немовлятами та дитячі куточки.
Щоб допомогти опанувати цифрові навички відвідувачам, а особливо людям літнього віку та з інвалідністю, в ЦНАПах функціонують куточки самообслуговування.
Крім того, інклюзивність ЦНАПів дозволяє працевлаштовувати на посади адміністраторів осіб з інвалідністю та ветеранів навіть без попереднього досвіду державної служби.