Портал в режимі тестування та наповнення
Меню
  • Доступність
  • A-
    A+
  • Стара версія
Оболонська районна в місті Києві державна адміністрація
офіційний вебпортал

Концепція розвитку системи надання адміністративних послуг в м. Києві (в т.ч. територіального наближення до населення)

Опубліковано 22 червня 2015 року о 10:40

Департаментом (Центром) надання адміністративних послуг виконавчого органу Київської міської ради Київської міської державної адміністрації підготовлено проект Концепції розвитку системи надання адміністративних послуг в м. Києві (в т.ч. територіального наближення до населення), яка розміщується для обговорення та надання зауважень та пропозицій.

Пропозиції та зауваження надавати на: електронну адреса  [email protected], в термін до 26.06.2015 року, в темі листа зазначати «Концепція»

КОНЦЕПЦІЯ

РОЗВИТКУ СИСТЕМИ НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ В М. КИЄВІ

 1.    ОСНОВНІ ТЕРМІНИ

 Терміни, що використовується в цій Концепції, використовуються в таких значеннях:

Адміністративна послуга – результат здійснення владних повноважень адміністративним органом, що відповідно до законодавства забезпечує юридичне оформлення умов реалізації фізичними та юридичними особами прав, свобод і законних інтересів за їх заявою (видача дозволів, актів, сертифікатів, посвідчень, проведення реєстрації тощо).

Адміністративний орган – виконавчі органи міської ради, залучені органи виконавчої влади (їх територіальні підрозділи), підприємство, установа, організація, що на виконання законодавства надає адміністративну послугу.

Центр надання адміністративних послуг - це структурний підрозділ Київської міської державної адміністрації, та районних в місті Києві державних адміністрацій, в якому надаються адміністративні послуги через адміністратора шляхом його взаємодії з суб’єктами надання адміністративних послуг;

Суб’єкт надання адміністративної послуги - орган виконавчої влади, інший державний орган, орган влади Автономної Республіки Крим, орган місцевого самоврядування, їх посадові особи, уповноважені відповідно до закону надавати адміністративні послуги.

Суб’єкт звернення – фізична особа, юридична особа, яка звертається за отриманням адміністративних послуг.

 

2.    ПРОБЛЕМИ НА РОЗВЯЗАННЯ ЯКИХ СПРЯМОВАНА КОНЦЕПЦІЯ

 Однією з актуальних проблем при формуванні громадянського суспільства є потреба в розвитку та підтримці довіри громадян до органів влади та органів місцевого самоврядування. Складовою частиною цього напряму є своєчасне, повне і якісне надання адміністративних послуг.

На сьогодні одним із пріоритетів України є розвиток інформаційного суспільства, яке можна визначити як орієнтоване на інтереси людей, відкрите для всіх і спрямоване на формування інноваційної моделі розвитку  високотехнологічне суспільство, в якому кожен громадянин має можливість створювати і накопичувати інформацію та знання, мати до них вільний доступ, користуватися та обмінюватися ними.

Концепція розвитку системи надання адміністративних послуг визначає організаційно-правові питання створення і функціонування  11 Центрів надання адміністративних послуг м. Києва та їх територіальних підрозділів.

 Існуюча на даний час організація надання адміністративних послуг характеризується певними недоліками і проблемами об'єктивного і суб'єктивного характеру, що створюють окремі труднощі для суб’єктів звернення, а саме:

-    недосконалість нормативно-правової і методологічної бази,  що дає змогу органам державної влади та органам місцевого самоврядування, громадянам і суб'єктам господарювання функціонувати в умовах інформаційного суспільства;

-    низка законодавчих та підзаконних нормативно-правових актів, необхідних для повної реалізації положень Закону України «Про адміністративні послуги» залишається не прийнятою;

-    не забезпечено надання гарантованого (розпорядженням Кабінету Міністрів України від 16.05.2014 № 523-р «Деякі питання надання адміністративних послуг органів виконавчої влади через центри надання адміністративних послуг») переліку послуг у Центрах надання адміністративних послуг;

-    не визначено перелік адміністративних послуг на законодавчому рівні;

-    необхідність звернення до декількох органів виконавчої влади для вирішення питань, що передують отриманню кінцевого документа як результату надання адміністративної послуги;

-    наявність різноманітних баз даних органів виконавчої влади та інших відомств, не пов’язаних між собою, та необхідність збору заявником підтверджуючої інформації з різних організацій для отримання кінцевого результату;

-    відсутність єдиної системи взаємодії органів виконавчої влади щодо надання адміністративних послуг;

-    недостатній організаційний та технічний рівень комунікації між органами виконавчої влади;

-    відсутність відкритої та зрозумілої інформації щодо надання адміністративних послуг;

-    відсутність єдиних стандартів та регламентів функціонування системи надання адміністративних послуг, а також ведення державних інформаційних ресурсів, адаптованих до міжнародних;

-    необхідність формування мережі територіальних Центрів надання адміністративних послуг;

-    недостатність необхідних фінансових та матеріально-технічних ресурсів і неефективне їх використання;

 МЕТА КОНЦЕПЦІЇ

 Метою Концепції є :

 -    розробка та затвердження єдиного стандарту надання адміністративних послуг в м. Києві усіма центрами та їх територіальними підрозділами;

-    удосконалення законодавчої бази системи надання адміністративних послуг;

-    спрощення процедури надання адміністративних послуг;

-     запровадження надання адміністративних послуг в електронному вигляді;

-    передача повноважень центральних органів виконавчої влади по наданню найбільш важливих (базових) для громадян адміністративних послуг органам місцевого самоврядування;

-    підвищення якості надання адміністративних послуг;

-    знищення живильного середовища для корупційних дій;

 

ШЛЯХИ РОЗВЯЗАННЯ ПРОБЛЕМИ

 Першочергові питання , що потребують вирішення:

-    правове забезпечення (аналіз та приведення нормативно правової бази до вимог ЗУ «Про адміністративні послуги»;

-    розроблення відповідних нормативно-правових актів в сфері надання адміністративних послуг (Соціальні, земельні, будівельно-комунальні, житлові);

-    затвердження переліку адміністративних послуг, які надаються через центри надання адміністративних послуг ;

-    удосконалення веб-порталу надання адміністративних послуг м. Києва як єдиного місця доступу до всіх видів електронних послуг для громадян та суб'єктів господарювання;

-     забезпечення надання органами державної влади та органами місцевого самоврядування послуг в електронній формі громадянам і суб'єктам господарювання ;

-    створення єдиної інформаційної системи, що містить реєстр адміністративних послуг, які надаються органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування, та інформацію про умови їх отримання;

-    створення системи апеляційного оскарження;

-    вирішення питання кадрового забезпечення Центрів

-    забезпечення центрів послугами банку, нотаріуса, торговельно-сервісними (аптечний кіоск, ламінування, ксерокс);

-    відкриття територіальних підрозділів (філій);

 РЕАЛІЗАЦІЯ КОНЦЕПЦІЇ ДАСТЬ ЗМОГУ:

 -    підвищити привабливість міста/громади для залучення внутрішніх та зовнішніх інвестицій;

-    налагодити діалог між владою та бізнесом через встановлення більш прозорих процедур та схем надання адміністративних послуг;

-    збільшити ступінь довіри та задоволення громадян роботою органів місцевої влади.

 

ac.dozvil-kiev.gov.ua


Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux