Комунальні служби Києва, що виконують звернення киян, перевірятиме Житлово-комунальна інспекція
У Києві визначено десяток житлово-експлуатаційних дільниць, які найгірше виконують заявки та звернення киян. У кожному районі столиці визначено ЖЕД, який має найбільше претензій від мешканців до керівника, майстрів, лінійного персоналу.
Відповідний рейтинг ЖЕД, які найгірше спрацювали у червні, складено за результатами звернень киян до Контактного центру міста Києва 15-51:
Голосіївський район – КП «ЖЕО-105», Дарницький – ЖЕД-210, Деснянський – ЖЕК-305, Дніпровський – ЖРЕО-401, Оболонський – ЖЕК-513, Печерський – ЖЕД «Печерська брама», Подільський – ЖЕД-707 «Лісове», Святошинський – ЖЕД № 8, Солом’янський – ЖЕД № 902 (Чоколівське), Шевченківський – ДСТО «Софіївська».
За словами заступника голови КМДА Петра Пантелеєва, ЖЕДи, робота яких викликатиме найбільше нарікань від людей, будуть ретельно перевірені.
«Керівники житлово-експлуатаційних дільниць на місцях повинні усвідомити, що найголовнішим фактором успішності їхньої роботи є ставлення мешканців. Цей рейтинг, який ми робимо публічним і формуємо на основі звернень та зауважень людей, буде публічним. Щодо ЖЕКів, які системно опинятимуться «у хвості» цього рейтингу, будуть проведені службові розслідування Державною житлово-комунальною інспекцією, а щодо керівників цих дільниць – ухвалюватимуться кадрові рішення», – сказав Петро Пантелеєв.
kievcity.gov.ua