Кияни мають право на перерахунок розміру оплати за ЖК послуги, у разі відсутності гарячої води
Міська влада просить киян звертатися за телефоном: 15-51, якщо термін гідравлічних випробувань перевищив два тижні, а гаряча вода відсутня, і про причини цього немає жодної інформації. Про це заявив заступник голови КМДА Петро Пантелеєв в інтерв’ю інтернет-виданню «Українська правда».
«Уже сьогодні споживач має право на перерахунок вартості неякісно наданої послуги. Це повинен здійснювати виконавець послуги», – запевнив Петро Пантелеєв.
Так, за ініціативи мера Києва Віталія Кличка столична влада розробила спеціальний регламент диспетчерських служб, які повинні реагувати на скарги киян за телефонами: 15-51 та 15-57.
Для того, аби тривалих відключень було якомога менше, Київський міський голова доручив розробити стратегію енергетичного розвитку, що передбачає модернізацію системи теплопостачання міста.
«У найближчій перспективі – роботи з відновлення найбільш пошкоджених циркуляційних трубопроводів гарячого водопостачання. Вони вже передбачені в інвестиційній програмі ПАТ «Київенерго», яка є виконавцем послуги гарячого водопостачання», – сказав заступник голови КМДА.
Нагадаємо, що відсутність гарячого водопостачання у Києві пов’язана з проведенням планових ремонтів і реконструкцій об’єктів теплопостачання, гідравлічних випробувань теплових мереж і припиненням газопостачання котелень. На жаль, нині система теплопостачання міста не може обійтися без планових випробувань, під час яких перевіряють на міцність і щільність водогони та їхні елементи. Це дає змогу заздалегідь виявити максимально можливу кількість пошкоджень, розпочати ремонтно-відновлювальні роботи на пошкоджених ділянках та запобігти аваріям під час опалювального сезону.
kievcity.gov.ua