Киян запрошують придумати рекламу Громадського бюджету
Бажаєте стати автором креативного меседжу інформаційної кампанії Громадського бюджету? Беріть участь у формулюванні ключових повідомлень та визначенні ефективних каналів комунікації Громадського бюджету 2020!
Для проведення стратегічної сесії потрібно 20-25 людей з різним рівнем обізнаності щодо громадського бюджету. Згідно з критеріями шукають: 5 представників експертного середовища, 5 авторів ГБ, 5 представників команд проектів, 5 людей, котрі поки не знайомі із ГБ.
Для участі в брейнштормі, реєструйтесь за посиланням.
За результатами заповненої анкети та телефонної співбесіди будуть обрані учасники стратегування. Стратегічна сесія запланована на четвер, 7 лютого. Її тривалість чотири години. Місце та точний час проведення буде повідомлено учасникам персонально.
vechirniykiev.com.ua