«Київреклама» оприлюднило дані про соціальну рекламу в місті
КП «Київреклама» виклало у відкритий доступ дані щодо соціальної реклами, яку підприємство розміщує за дорученням КМДА на площинах, наданих розповсюджувачами.
Зокрема, на сайті комунального підприємства опубліковані назви соціальних програм, а також дані про їх замовників, кількість задіяних площин, періоди розміщення рекламних сюжетів та власників конструкцій.
«Рішення викласти цю інформацію у вільний доступ прийнято з метою зробити діяльність підприємства максимально прозорою, щоб виключити приводи для необґрунтованих звинувачень підприємства у суб‘єктивному підході до відбору компаній-розповсюджувачів або у маніпуляціях зі строками розміщення і кількістю задіяних носіїв», - зазначив в.о. директора КП «Київреклама» Олександр Смирнов.
Як повідомили у підприємстві, новий розділ сайту із назвою «Соціальна реклама» розміщений у рубриці «Діяльність». Інформація нового розділу буде оновлюватись у режимі он-лайн.
Це перша публікація подібних даних у публічному доступі за всю історію існування комунального підприємства, наголосили у Київрекламі.
kievcity.gov.ua